onsdag den 20. februar 2013

Farver og Striber: Et Påskeæg

Min påskeægssweater er færdig og jeg er ret happy. Eneste minus er den lidt vide halskant. Jeg har hæklet fastmasker, og det hjalp lidt. Egentlig kan jeg godt lide "off the shoulder", det var bare ikke planen på denne sweater, men sådan blev det.... Og nu hvor den er sådan, er det egentlig også ok.



Den bliver god til forrået og til sommeren. Jeg tror den er god over hvide t-shirts og til min lange hvide nederdel. Jeg er fuldstændig vild med de farver der er i.




Faktaboks:
Opskrift: Min egen. Men jeg tror at Liselottes opskrift egner sig rigtig godt.
Pinde: Knit Pro nr 5
Garn: Diverse Blackhill rester fra garnudsalg. (en enkelt fra fandango). Strikket dobbelt.
Forbrug: Jeg aner ikke hvor meget garn jeg har brugt i hver farve, men i alt har jeg brugt 414g. 
Str: Min størrelse :-) (ca XL)


30 kommentarer:

  1. Den er blevet FED! Superflotte farver, synes jeg. Jeg er straks klar til striber :-)

    SvarSlet
  2. Det er skisme da et promise om sol og sommer,fed bluse du har strikket

    SvarSlet
  3. Hold da helt ferie, hvor er den bare flot! LÆKRE LÆKRE farver!!! :D

    Hav en dejlig dag.
    Ivalu

    http://ivalusen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvem der havde sådanne farver i sine rester! Meget smuk bluse du har lavet. Mon ikke der dukker nogle op der ligner rundt omkring nu :)

    SvarSlet
  5. Hold op, hvor er den blevet skøn

    SvarSlet
  6. Den var kjempefin, herlige farger og deilig snitt!

    SvarSlet
  7. hvor er den bare superskønt - også off shoulder :o)
    jeg er vild med den - farverne er perfekte sammen.
    kan du på nogen måde huske hvad det er ?
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Hej Mona
    Jeg har brugt følgende farver fra Garnudsalg:
    Flødekaramel
    Pæreskræl
    Rullesten
    Solskin
    Konkylie
    Havregrød
    Andeæg
    Honning

    Fra Fandango:
    Geranium

    SvarSlet
  9. Hvor er den flot - perfekt til sommer og sol

    SvarSlet
  10. Hej

    Super flot og i en dejlig fald farve valg kan man godt bruge i den kolde vinter og imens vi venter på foråret.

    SvarSlet
  11. Hej Camilla
    Den er vildt vildt VILDT FLOT ....
    Uh det kunne være man lige skulle
    Nej jo nej jo ....
    Målliste lige kigge på lidt rester .....

    SvarSlet
  12. Superfin genser! digger de glade fargene =)

    SvarSlet
  13. Fed bluse, lige til at blive glad i låget af.
    Må da ind og se til mine rester ;)
    Tak for inspiration.

    Yt

    SvarSlet
  14. Det er eddermugeme en lækker sweater du har fået lavet. Whau.

    SvarSlet
  15. Jeg kan jo ikke sige noget de andre ikke har sagt!!!

    Totalt lækker sweater i fede farver! Wauw!!!

    SvarSlet
  16. Super flot... skønne striber, som man bliver glad af.

    SvarSlet
  17. Den er skøn , bare super nice :-)

    SvarSlet
  18. Hej Camilla
    jeg kan ikke finde din mailadresse noget sted på siden. Er du muligt at du kunne have lyst til at skrive til mig. jeg har lige noget jeg vil spørge dig om:-)Det er ikke farligt....
    hilsen Bente Geil
    Geilsk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente

      Du er meget velkommen til at skrive til mig på chadamsen(at)gmail.com

      Mvh Camilla

      Slet
  19. Jeg elsker den, super friske farver. Foråret kan bare komme an ;-))))

    SvarSlet
  20. Så utrolig fin den ble! Og for noen deilige farger! Tenk så bra denne blir i tiden fremover når solen titter mer og mer frem:)

    SvarSlet
  21. Wauw hvor er den bare flot og sikke nogle skønne farver!

    SvarSlet
  22. Hej Camilla
    Endnu en lækker sag er røget af dine pinde. Hvor blir jeg da bare glad over at kigge med på din blog. Du er jo virkelig blevet en super strikker på kort tid. Glæder mig til fortsat at følge dig
    kh
    AnneKatrine

    SvarSlet
  23. Woww, hvor er det en flot bluse, skal da helt sikkert igang med striber og farver inden længe.
    Perfekt til en sommeraften og alle de andre dage ;0))

    Rigtig dejlig søndag

    SvarSlet