mandag den 11. februar 2013

Bytte bytte, købmand

Så er min del af handlen i hus.
Den hvide Ella blev færdig i lørdags og i dag givet til Mette.
Heldigvis passede den lige som den skulle :-)

Jeg elsker at få strik af pindene, at få det vasket, blokket og lagt fint sammen, klar til billeder, klar til modtager, og så kan jeg strege det af listen. Det føles godt.





Faktaboks:
Opskrift: Ella fra Suveræn Strik af Lene Holme Samsøe (hvis ikke du har bogen, så køb den!)
Garn: Casual fra Lana Grossa
Str: M
Pinde: nr 6 og 7
Forbrug: 6 nøgler garn. 
Ingen ændringer!

10 kommentarer:

  1. Den er købt og jeg har lige været til fordrag med hende, nøj hun er så sød :0)

    SvarSlet
  2. Også i hvid er Ella flot. Super model.

    SvarSlet
  3. Endnu en skøn Ella.. Farven klæder den..

    SvarSlet
  4. Flot, meget flot. Den bog skal paa oenskelisten til naar jeg kommer hjem.

    SvarSlet
  5. Den er super flot , dejligt med byttehandler :-) Jeg har set bogen og det eneste jeg bryder mig om deri , er faktisk kun " Ella " ;-)
    Spændende at se hvad du snart har på pindene igen ....

    SvarSlet
  6. Jeg er SÅÅÅÅÅ glad for den!!! Den er så smuk, og det er fuldstændig som at få et let tyndt fint lag af varme omkring sig. Så skønt. Jeg strikker løs, søde, så snart er det din tur :-)

    SvarSlet
  7. Åh Camilla hvor er den lækker! Kan godt forstå Mette er i den 7. himmel over den!

    Smil fra Ivalu

    http://ivalusen.blogspot.dk

    (tidligere Sukkerknalden)

    SvarSlet
  8. Hvor er den fin i hvid!!! Kan godt forstå Mette er SÅÅÅÅ glad!

    Jamen, måske skulle jeg få gjort alvor af at købe den bog :-)

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er den lækker! Heldige Mette :-)
    God onsdag :-)

    SvarSlet
  10. Jeg har lidt vanskeligt ved at læse de engelske opskrifter på Ravelry. Har du en oversættelse på de forskellige "strikketermer"?

    SvarSlet