tirsdag den 22. januar 2013

Tøndering workshop

Det er altid fantastisk at få udvidet sin strikkehorisont. Det er Charlotte Tøndering god til. I går var jeg på workshop med Mette og jeg blev udfordret på den gode måde. Jeg har lært nogle nye teknikker som jeg vil begynde at bruge hist og pist. Mange af teknikkerne krævede koncentration og tålmodighed, men resultatet var det hele værd. Og så forgik det på det lokale bibliotek, 500 meter væk! How nice is that!




Der var 9 forskellige prøver man kunne kaste sig over, jeg nåede kun 3, for mig og netpatent skulle lige introduceres 3-4 gange inden vi var på bølgelænge (og selv ikke her var jeg overbevist....)
Men det ser ret fedt ud:




Derefter kastede jeg mig ud i noget strukturmønster, det kunne jeg godt lide:





Men jeg var mest vild med de krydsede masker. Det vil jeg komme til at lege mere med...


Garnet var fantastisk!


4 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor fedt. Så godt at det var der, desvære havde jeg aftenvagt og kunne ikke komme. Men dejligt at der var andre glad strikke som fik noget ud af det og havde lysten til at bruge så fint et tilbud.

    SvarSlet
  2. spændende teknikker !
    krydsmaskerne har jeg vist aldrig set før - men jeg giver dig ret : de ser fede ud.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Halloejsa hvor fedt. Det savner jeg virkelig hernede. Hov, du kunne maaske lave en billedserie???? Camilla strikker og fortaeller. God idé hvis jeg selv skal sige det hihi.

    SvarSlet
  4. De krydsmasker er jeg også vild med. Det er i det hele taget lækkert med sådan en dag, hvor man kan fordybe sig sammen med andre i lækkert garn og lækkert strik.

    SvarSlet