lørdag den 26. januar 2013

Strømper

Pludselig syntes jeg det er sjovt at strikke strømper. Det er især sjovt fordi jeg elsker at have dem på bagefter. Selvom vi har varme i gulvet og ild i brændeovnen og her aldrig er fodkoldt og jeg tager dem af igen efter 30 min, så er jeg bare vild med hjemmestrikkede uldsokker.... Og nu er endnu et par hoppet af pindende. De er til mig, og der er intet fancy ved dem, andet end måske farven. Farveskiftende strømpegarn der i meget lang tid bare skiftede mellem brun og brun :-D. Men de fik da lidt farve i skaftet :)




Strikket på magic loop fra tåen og op på pind 3
Jeg tager ud fra tåen til jeg har 56 masker. Og har igen 56 masker når jeg når skaftet.

8 kommentarer:

  1. Lækre sokker. Det er skønt med hjemmestrikket sokker i støvlerne, ingen svedige og fugtige tæer.

    SvarSlet
  2. Lækre sokker. Jeg ville ønske jeg kunne blive bidt at sokkestrik. De er nemlig rigtig dejlige at have på.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også hjemmestrikkede sokker , men jeg hader bare at strikke dem .... det er så kedeligt . men måske jeg skulle prøve det der magic loop ;-)

    SvarSlet
  4. Dejligt med sådan et par lækre lune strømper! Ekstra dejligt hos os for vi har hverken gulvvarme eller brændeovn..... Hvis du har det for varmt i dem indendørs, så må du bruge dem når du er ude med Sofus :-)

    Jeg strikker strømper for resultatets skyld; synes ikke det er vildt spændende at strikke dem, men i perioder hygger jeg mig alligevel med det.

    Nu er strømper heldigvis så hurtigt strikket, så selvom man skulle kede sig lidt undervejs er det hurtigt overstået :-)

    SvarSlet
  5. De er i hvert fald super flotte og selv om du ikke mangler varme indendøre, så er de garanteret skønne at have på i et par støvler, når du skal udenfor.

    SvarSlet
  6. åh ja- hjemmestrikkede sokker er det bedste; synes bare altid at det går vildt godt med at strikke etteren og så synes jeg at toeren er dræbende kedelig at strikke; for der har jeg jo lige strikket en magen til ;) Synes at garnet er flot - rart med noget lidt anderledes "skifte-farve"-garn :)

    SvarSlet
  7. Hej Thea

    Du har ret, at strikke sok nr 2 er monster kedeligt, derfor strikker jeg altid to på en gang med magic loop :-)

    SvarSlet