mandag den 14. januar 2013

Knæstrømper

At strikke strømper, er mest noget jeg gør for resultatets skyld. Især med knæstrømper! Jeg har faktisk udelukkende gjort det, fordi min veninde så gerne ville have et par.

Men jeg blev faktisk lidt bidt af det der med at strikke strømper, det er sjovt med alt det fede strømpegarn og striber osv. Så snart knæstrømperne var af pinden er der slået om til nye strømper, dog i en lidt kortere udgave :)

Jeg har netop fået sms fra Odense om at de er kommet med posten og at de passer :)





Faktaboks
Opskrift: Jeg strikker ALTID fra tåen op efter Lenes opskrift, "To på en pind"
Garn: håndfarvet garn fra Arwetta købt hos Fandango
Pind: Rundpind str. 3
Forbrug: 88g


13 kommentarer:

  1. En heldig venninne du har har :)

    SvarSlet
  2. Den bog skal jeg da ha, har købt det fedeste strømpe garn på Etsy, så jeg må igang, dine er rigtig seje.

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de skønne, din veninde er heldig at du gider. Dejlige strømper at få lige i den koldeste tid.

    SvarSlet
  4. Uhmmm, de er lækre :-) Bare "man" (jeg) gad strikke strømper ;-)

    SvarSlet
  5. Hold da op de er flotte - det er lige før - også kun lige før, jeg kunne finde på at give mig i kast med sådan et par.... strømpestrikning er 100% resultatorienteret strik - der er minimal nydelse ved processen :-) Godt gået Camilla :-)

    SvarSlet
  6. Super lækkert og flot garn og nogle meget dejlige strømper - gid det var mine og gid jeg havde din tålmodighed til strømper - jeg synes det er så kedeligt :)

    Dejlig blog du har her :)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  7. hvor er de flotte . Fede farver !

    SvarSlet
  8. Hvor er de blevet gode. Jeg strikker strømper i lange baner, er faktisk blevet færdig med et par her til aften det var 6. Par i år. Jeg vil selv helst have knæstrømper men har maks 2 nøgler af hver farve. Jeg har en udfordring kørende om at alt det gamle strømpegarn skal bruges inden der må købes nyt. Nu er jeg snart ved en utallig masse rester a 14-15 gram. Så nu står den snart på striber.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare blevet flotte. To-up, det har jeg aldrig proevet. Det kunne maaske vaere at.......

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet