torsdag den 10. januar 2013

Ellafeber

Jeg er ramt af Ellafeber. Det er vist en smitsom virus her i blogland for tiden :-)
Jeg har set nogle ret smukke udgaver af den både hos Liselotte og Ulla, og nu har jeg selv kastet mig over den. Jeg var meget i tvivl om farven, først ville jeg have en grå, så ville jeg have den i brun eller beige. Men jeg er endt med marineblå! Det overrasker mig lidt, men jeg er lyshåret og har blå øjne, så den blå var faktisk et ret godt valg.
Garnet hedder Casual fra Lana Grossa og er købt her hos Garnværkstedet.



Da jeg skulle til at slå masker op var mine pinde 6 optaget. Det oplever jeg oftere og oftere. Jeg tog en rask beslutning og kørte til garnpusheren. Jeg har investeret i et nyt Knit Pro sæt. Men det er nyt, for nu er pindene indfarvet efter størrelse. Så er det noget lettere at finde den makker man leder efter. Pind 6 er f.eks lyserøde, se på billedet :)


Pindene er også købt hos Garnværkstedet.


11 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med den. Den er sjov at strikke og allerbedst, så er den altså bare helt igennem lækker og fantastisk at bruge bagefter :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal også have fundet garn til Ella,dit ser lækkert ud,spændt på at se den færdig.Smart med spidser i farver,jeg har dem i træ,men syntes de går lidt for tit i stykker,så efterhånden bruger jeg mest addi turbo

    SvarSlet
  3. Den er bare flott og din blåfarve er også lekker
    Hilsen Beth

    SvarSlet
  4. Den er både sjov at strikke og skøn at have på.
    Rigtig god fornøjelse..

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se din udgave af Ella. Den skal helt sikkert også på mine pinde når der bliver plads :)

    SvarSlet
  6. Det er en flot farve du har valgt til din Ella
    min er en tand lysere - og i en lidt anden garntype.
    Det er sjovt at se de forskellige udgaver af Ella, der fremkommer her i Blogland. Det er en utrolig smuk poncho.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Lækkert ser det ud - både model, garn og strikkepinde:-)

    SvarSlet
  8. Inden længe kommer Ella feberen også til mig :-) den er bare lækker og et must i min garderobe. Glæder mig til at se din.
    Smart med forskellige farver efter str :-)

    SvarSlet
  9. Det er en meget smuk model, jeg glæder mig til at se din version. Tillykke med de nye pinde, de er flotte.

    SvarSlet
  10. Den er meget lækker :) Nu har du så mange gange henvist til Garnværkstedet, så resolut tog jeg også derud i forrige uge og købte lækkert baby-alpaca. Hyggelig lille butik med god betjening:)

    Glæder mig til at se din Ella når den er færdig.

    Ulla

    SvarSlet
  11. Ella er ny for meg; må sjekkes ut.... Takk for tipset!

    SvarSlet