mandag den 28. januar 2013

Babystøvler

Jeg har gang i et lidt større projekt med nogle meget lange pinde. Det kan gøre at man pludselig, nærmest uden man opdager det, slå op til noget andet. Noget småt og noget hurtigt, som f.eks disse bitte små babystøvler. Jeg havde to små grønne nøgler Wollmeise garn stående i min reol, en rest fra mine fede flod strømper og lige pludselig (midt i en sørgelig håndboldkamp) hoppede de på mine pinde.

I dag kunne jeg så aflevere støvlerne hos babyen, og de passede perfekt!


Opskriften finder du lige her: Oh! Baby Baby Booties.

8 kommentarer:

  1. De var nå nusselige også da :)

    SvarSlet
  2. De er super søde og ser ud til at sidde godt på foden.

    SvarSlet
  3. Hvor er de nuttet. Indimellem har man bare brug for små hurtige projekter :)

    SvarSlet
  4. Samme her. Holder også på med noe større, men må ha noe småtterier å strikke på innimellom. Kjempesøte babytøfler.

    SvarSlet
  5. Skjønne babytøfler!
    Av og til må man bare gi seg hen til impulsive handlinger :) Godt og inspirerende med et lite avbrekk!

    SvarSlet
  6. Saa skoenne. Tak for et godt grin, med stoevler der hopper op paa pinde hihi.

    SvarSlet