onsdag den 2. januar 2013

Årets smukkeste julegave

Jeg har fået en ualmindelig smuk julegave, som jeg er meget meget glad for! En strikkeskål! Den er helt sin egen og helt min, unik rund og smuk. Den er lavet af Thomas og man kan købe dem i hans søde kone Mettes dejlige garnbutik. De er ikke i webshoppen (endnu) men jeg er ret sikker på at man kan sende en mail og aftale størrelse mm. Min skål er stor nok til flere nøgler garn, man kan også få dem i små, beregnet til kun et nøgle.

Min strikkeskål står på sofabordet, lige nu bor der lidt garn til en ugletrøje i den.



27 kommentarer:

  1. Hej
    Den er super fin, og en rugtig god ide når man strikker med flere nøgler garn af gangen.
    Dejligt med sådanne venner. Der giver en så fine gaver.

    SvarSlet
  2. Hvor er den smart og pæn samtidig, det må da være gaven til den strikkeglade kvinde som har alt!

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den fin... Ganske enkelt genial og smuk på samme tid... ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er den dog utrolig smuk, harmonisk, ja, næsten beroligende i sin form og mønster

    SvarSlet
  5. Genial og smuk på en og samme tid:-)

    SvarSlet
  6. Genial idé - og så er træ altid smukt og varmt at have stående.

    SvarSlet
  7. Hvor er den smuk. Jeg har en i keramik, det er et vidunderligt redskab...

    SvarSlet
  8. Nøj så smuk, den ryger fluks på min ønskeseddel ;O)

    SvarSlet
  9. Det var da en ret fantastisk strikkeskål !
    smuk !
    hilsen - og godt nytår
    Mona

    SvarSlet
  10. Så flott strikkeskål du har fått! :)

    SvarSlet
  11. Suk - hvor er den smuk. Så smukt et stykke håndværk. Jeg kan godt forstå at du er glad for den...

    SvarSlet
  12. Åhr, der ku man da godt lige blive misundelig! Godt jeg snart har fødselsdag, så kan jeg da liste et link ind på ønskesedlen ;-)

    Smuk skål!

    SvarSlet
  13. Den var flott. Nå vet jeg hva jeg skal sette på ønskelisten neste gang :-)

    SvarSlet
  14. Åh den er flot, den gad jeg godt eje.

    SvarSlet
  15. Sikke en fantastisk vidunderlig gave - den er smuk smuk og ser så håndvenlig ud at jeg får lyst til at røre den -
    Hvis det giver mening:-) godt nytår til dig og dine:-)

    SvarSlet
  16. Ih hvor er den fin. Kan godt forstå at du er glad for den. Hurra for en opfindsom træmand :-)

    SvarSlet
  17. Hvor er den skål bare et smukt stykke håndværk!

    Kan godt forstå at den er udnævnt til smukkeste julegave selvom jeg selvfølgelig ikke ved hvad du ellers fik, men der skal virkelig noget til at slå den i skønhed! Og anvendelighed også!

    SvarSlet
  18. Ej hvor er den flot kan godt forstå at du er glad for den. Sådan en gad jeg også godt at have stående :-)

    SvarSlet
  19. Svar
    1. Den kan købes ved Garnværkstedet.dk

      Slet