mandag den 3. december 2012

Hilsen fra Sydafrika

Jeg fik lige lyst til at sende jer alle et postkort. Jeg er det mest magiske sted og det vil jeg lige dele med jer.
Min familie og jeg er på safari i Sydafrika og det er det vildeste jeg nogensinde har oplevet. Her er smukt og varmt og meget meget langt fra sne og jul :-)


Jeg har været tættere på dyrene end jeg nogensinde kunne forestille mig! Her er jeg ret tæt på geparden, men vi befandt os på et tidspunkt lige midt i en elefantflok, og 2 meter fra den store hanløve. Det er SÅ vidt!

Strikke??? Nej, overhovedet ikke!!!



9 kommentarer:

  1. Wauu for nogle store oplevelser. Husk at tage mange billeder.....strikke det kan du gøre når du kommer hjem til kulden :-) Fortsat god tur.

    SvarSlet
  2. Hold da op en spændende tur, I er på, sikke oplevelser

    SvarSlet
  3. Hold da helt op for en oplevelse..husk at tage mange billeder...strikke kan du gøre når du kommer hjem.;-))

    SvarSlet
  4. Her ventre sne, så strikke kan du når du kommer hjem :0)

    SvarSlet
  5. I du milde sikke en oplevelse, 2 meter fra en hanløve, det lyder skræmmende og fascinerende på en gang. Her er det snevejr og hundekoldt. Fortsat god tur.

    SvarSlet
  6. Det må virkelig være spændende.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. hej Camilla
    Nyd nyd nyd ...
    Det lyder vildt spændende
    knus

    SvarSlet
  8. Hej
    Hvor vild....... Bare det var os, det er da en kanon oplevelse for jer alle sammen. Have det nu godt og send endeligt et postkontor til så vi andre kan leve lidt af dine store oplever.
    Knus

    SvarSlet
  9. Jeg har selv vært i Afrika, en opplevelse for resten av livet. Kos deg masse....
    Jeg var der i 3 måneder og strikket IKKE en maske :))

    SvarSlet