mandag den 24. december 2012

Første julegave er givet

Egentlig er det slet ikke en julegave, for min mor har selv bestilt og betalt. Men den blev færdig i går, har tørret i nat og har netop nu fået en knap i.
Det har taget sin tid at strikke den, jeg startede i efterårsferien, og selvom der har været andet strik på pindene, så har jeg været ret vedholdende.

Jeg er meget tilfreds, den sidder nøjagtigt som den skal!
Det er ikke sidste gang jeg stikker i alpaca/kid silk!! MUMS for en lækker blanding!




Faktaboks
Opskrift: Jakke fra Drops
Garn: en tråd drops alpaca og en tråd Drops kidsilk
Pind: Knit Pro nr. 4
Farve: Lys Camel
Hot or not? Ret hot, jeg er meget tilfreds, og det ser min mor også ud til at være :)

10 kommentarer:

  1. Åh hvor er den flot, og den ser ud til at være blød som bare blød :-)
    Glædelig jul til dig og dine
    Majbritt

    SvarSlet
  2. hvor er den bare blevet super flot...
    glædelig jul :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Hej
    Super flot, kan godt forstå at hun er glad.

    SvarSlet
  4. hvor er den dog bare blevet flot !
    glædelig jul til dig og din familie
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. helt nydelig! du er veldig flink! :)

    SvarSlet
  6. Den kledde moren din veldig godt :) Virkelig stilig!

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er den flot og garnkombinationen ser superlækker ud. Hvor er det sødt af dig, at strikke for din mor. Hun er vel nok heldig.

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot!

    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  9. Hvor er den blevet smuk - og klæ'r din mor rigtig godt. Dejligt at kunne glæde sin mor :o)

    SvarSlet
  10. nej hvor er den flot - snyd - jeg har ikke fået strikket en maske mere på min,
    moster

    SvarSlet