søndag den 30. december 2012

Evighedsponcho er færdig

Jeg har vist været igang med denne halv-poncho i et lille år. Den er blevet lagt til side hver gang noget mere spændende kom på pindene. Men nu er den alligevel blevet færdig.
Jeg er mest begejstret for garnet og farverne. Efter vask samler garnet sig og det bliver så blødt og lækkert. Jeg har ikke lavet halsen helt så lang som opskriften foreskriver, det har jeg fortrudt. På den anden side, nu fungerer den bedre med cowboyjakken, og det var netop det jeg gerne ville.


Farverne hedder noget så genialt som, pæreskræl, stubmark, havregrød, cigar og flødekaramel :-)


Pind, knit pro nr. 3 metal
Garn: Blackhill Højlandsuld fra garnudsalg.


11 kommentarer:

  1. Åh... den opskrift ligger også her og venter... og venter, for den er ikke sådan lige at komme i gang med, men når jeg ser dit skønne resultat, bliver jeg alligevel fristet til at finde den frem igen :-)

    SvarSlet
  2. Fed poncho og fede farver,jeg er helt vild med pæreskal

    SvarSlet
  3. Den opskrift er hentet og skal strikkes :0) nøj din er flot.

    SvarSlet
  4. Søt poncho og søte farger!
    Fristende stripeprosjekt altså.... :)

    SvarSlet
  5. Den er blevet rigtig flot
    - og gode farver
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. hej
    den er super fed... og da helt kanon til foråret, man kan da blive helt glad for de dejlige farver, så du kommer til at se pisse godt ud i den med din jakke under.

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet flot! Dejligt at du endelig har fået den færdig, så den er klar til lidt lunere tider - farverne er så flotte....og navnede er så sjove, at man får lyst til at købe bare for navnenes skyld ;o)

    SvarSlet
  8. Så skønne navne de garner har;)) og smukt resultat...
    Jeg har også lavet min version med "kort hals" og det er jeg glad for..

    SvarSlet
  9. Med de navne er det da et farvekort man har lyst til at stikke bisserne i mums. God og raa til en cowboy-jakke. Godt gaaet. Saa vil jeg oenske dig et godt nytaar med de bedste oensker og sige et stort tak for det der gik. Og.... hende den groenne strikker er blevet en rigtig garvet strikker, og det endda paa rekordtid. Bravo!

    SvarSlet
  10. Den er skøn, fine farver. Den opskrift må der vist kigges nærmere på.

    SvarSlet
  11. Jeg har slet ikke fået kommenteret på din smukke, smukke poncho, Camilla - det er en fejl!!!

    Så flotte farver du har valgt at sætte sammen - og selvom du ikke er hoppet med på billedet, kan jeg se for mig hvor godt de klæder dig! Superflot (og hvis, nej, når jeg får tid må jeg bestemt også strikke Stripes To Keep Me Warm).

    SvarSlet