fredag den 28. december 2012

En elefant kom marcherende.....

Prinsessen er kommet hjem, og det er vidunderligt, hun dufter helt fantastisk og man kunne sidde med hende i armene hele dagen og bare kigge og kigge. Hun udfordrer min beslutning om ikke at skulle have flere børn....... Men jeg står fast.... tror jeg...

Men selvom jeg har strikket tæppe, så skulle hun have noget, der var en smule lyserødt.....





Faktaboks:
Opskrift: Little Pearl Vest
Garn: Dale Alpaca. muldvarp og pudderrosa. Købt her: www.garnværkstedet.dk
Pind 3,5, 40 cm rundpind.
Str. Nyfødt

10 kommentarer:

  1. hvor er den da bare kær - og så med elefanter :o)

    SvarSlet
  2. Lækker sag med elefanter - blødheden lyser ud af billedet og giver lyst til at røre. Kender godt det med kimende æggestokke :-)- der er nogen, der siger, det aftager med alderen......

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den lækker,så fin med de lyserøde elefanter,jeg er heldigvis kureret for æggestok kimen,så man skal bare blive gammel nok hø hø :))

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin, den må den lille prinsesse og hendes forældre bestemt blive glade for:)

    SvarSlet
  5. Vidunderlige lyserøde elefanter til prinsessen.. Og pas nu på med de "klaprende æggestokke";)

    SvarSlet
  6. Den er så sød :-) Fantastisk fin med elefanter.

    SvarSlet
  7. Dales Alpaca er dejligt blødt og helt perfekt at bruge til sådan en lækker lille vest til en lille nyfødt.

    Altså, hvis Kvik havde været med på den havde vi fået en eller to mere.....dengang! Jeg gad så godt have haft en kæmpeflok!!! Nu hvor den yngste er 13 har jeg sørme ikke lyst til at få flere børn. Nå, ja, og ikke kun fordi han er 13; lige så meget fordi jeg er 44 og det er 23 år siden jeg fik mit første barn. Nu skal jeg da nyde, at om ganske få år, er alle mine unger voksne - og så bliver jeg vel mormor/farmor :-)

    Men stå imod, hvis det er det rigtige for jer - og giv efter hvis det er det rigtige!!!!

    SvarSlet
  8. Den er altså bare for skøn! :-)

    SvarSlet