lørdag den 3. november 2012

Kidsilk-Alpaca Vest

Min mor modtager strik fra mig i ny og næ. Men det er sjældent at hun ligefrem beder om noget. Indtil min moster viste hende denne opskrift, fordi hun selv var igang med den. Min mor var solgt! Den ville hun godt nok gerne havde.
Så jeg er igang. Det er ikke verdens letteste projekt, og jeg skal ind imellem holde tungen lige i munden, men det er sjovt! Bare det at strikke i en tråd alpaca og en tråd kid silk er jo en gevinst i sig selv!

Det er svært at vise helt hvor langt jeg er og hvor blødt det er, men jeg prøver alligevel.









4 kommentarer:

  1. Den bliver da bare flot og det ser ud til at være noget lækkert garn. Dejligt når nogen værdsætter ens arbejde.

    SvarSlet
  2. Det ser sørme dejligt ud ... Og modellen Wauw den ser lækker ud ... Kan godt forstå din mor var solgt

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud, dejlig låddent og varmt. Heldige mor, at hun har dig til at strikke til sig. Også en god model hun har valgt. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  4. Jummi, hvor ser det bare bloedt og totalt vamset ud. Lige noget man kan bruge i denne kulde. Kan ikke lige forestille mig modellen. Hvad er det for een???

    SvarSlet