fredag den 5. oktober 2012

Lidt mere om min herresweater

ENDELIG!!!!!! Bullen er færdig, ærmerne er færdige, og nu er jeg kommet til det som jeg holder aller mest af når jeg strikker trøjer, nemlig at nu er det hele samlet på én pind, og jeg strikker rundt og laver raglan, I LOVE IT! Men hvorfor?? Hvorfor er det sjovere at flytte masket fra venstre til højre når man laver bærestykket end når man strikker ærmer?

Anyway, jeg er i fuld gang med den bedste del, manden kommer hjem fra Norge på mandag, mon den når at blive færdig.....



8 kommentarer:

  1. Jo mon ikke den er færdig, her i løbet af weekenden. Det plejer jo at gå hurtigt når man først er nået dertil ;-) god arbejdslyst

    SvarSlet
  2. Jeg er heller ikke den store fan af at strikke trøjer i voksen størrelser, men jeg kunne vildt godt tænke mig en islandsk. Jeg synes de er vildt flotte, men da jeg aldrig har strikket mønster vil jeg starte med at øve mig på Arne og Carlos julekugler...
    Men når du elsker at lave raglan, så har du den da helt sikkert færdig til han kommer hjem.

    SvarSlet
  3. Den bliver helt sikkert færdig, så glad for at du startede forfra, selvom det er mega træls

    SvarSlet
  4. hej
    den er super fin, og som dig er du også på mit beste sted, elsker når det bare går der ud af...spænde og se om du bliver færdig med den til manden kommer hjem.

    SvarSlet
  5. Superfin trøje :-) du bliver helt sikkert færdig inden din mand/kæreste kommer hjem.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  6. Du skal nok nå at blive færdig med den flotte trøje og så er jeg iøvrigt enig med dig, af en eller anden grund er det bedste tidspunkt, når man har fået samlet bul og ærmer og skal strikke det hele sammen.

    SvarSlet
  7. Nu er det søndag aften og jeg sidder og krydser fingre for at du er færdig med den lækre trøje til manden!!!

    Jeg er sikker på han bliver glad for den trøje; farven er fantastisk og du har strikket den med tålmodighed og kærlighed - sådan en trøje kan man ikke købe magen til nogle steder og mon ikke det bliver hans absolutte yndlingstrøje?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Lea. Jeg er ikke blevet færdig, men det er nu med vilje, jeg er nød til at prøve den på ham for at være sikker på at bærestykket bliver langt nok, ellers ender den med at sidde oppe i armhulerne, og det hader han. Men den er næsten færdig. Forhåbentlig i dag eller i morgen.

      Slet