fredag den 12. oktober 2012

Leg

Jeg leger lidt med en ny opskrift. Jeg så et billede af en sweater et sted, men der var ingen opskrift til. Så nu prøver jeg at lave min egen. Planen er at den skal strikkes i restegarn og den skal have et lidt hippie/Pippi agtigt look.
Jeg leger og regner og strikker prøver, det er SÅ sjovt!




Imens ligger der noget og tørre på mit spisebord, og jeg har den helt rigtige følelse i maven...



Mit første opskrift kan du hente gratis lige her hos Garnværkstedet.


8 kommentarer:

  1. Den genseren ser lekker ut, og for en fin rosafarge! Takk for gratis oppskrift, den skal prøves ut til knøttet i magen =)

    SvarSlet
  2. Takk for fin oppskrift :))Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  3. Spændende, spændende. Tillykke med din første udgivelse :)

    SvarSlet
  4. P.s. Har du set, Drops har -25% på alt Alpaca fra 15/10 og resten af året? Ja tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Louise, og jo du kan tro jeg har set at alpaca er på tilbud!!

      Slet
  5. Spændende med din nye opskrift; det lyder skønt med et hippielook så jeg er mega nysgerrig :-)

    Og heldige mand, der nu har en lækker, blød trøje i skøn, skøn farve!!!

    SvarSlet
  6. God ide med et hippie look, det glæder jeg mig til at se.
    Skøn trøje du har lavet til din mand. Den er helt fantastisk.

    SvarSlet
  7. Hej Camilla
    Der kan du se, det var det hele værd at trævle op og starte forfra. Nu har du den rigtige følelse og glæder dig over den ligger og tørrer på bordet. Er sikker på den bliver så fin.
    Hilsen Dorte

    SvarSlet