mandag den 17. september 2012

Oslo-Anorak nr.2

Da Milos Oslo-anorak var færdig, skulle søde Anne Sofie lige prøve den, det resulterede i, at Anne Sofies mor lagde hovedet lidt på skrå og lavede bedende øjne. En time senere var der købt garn, og jeg fik strikket en Oslo-anorak til Anne Sofie. Billederne afslører ikke at denne her frøken er frækkere end en slagterhund, og jeg er helt VILD med hende.




Faktaboks:
Opskrift: Oslo-anorakken fra Pickles
Str. 1-2 år
Garn: Bingo fra Lana Grossa. Købt hos Garnværkstedet
Pinde: nr 5
Forbrug: Fire nøgler brun, tre nøgler tyrkis.



9 kommentarer:

  1. Det er da bare en kær lille pige med en flot anorak.

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn :)
    Den står også på min to-do liste!
    Lækre farver.

    SvarSlet
  3. Hvor er hun dog en yndig " lille trold " kan godt forstå du ikke kan stå for hende.

    Lækkert lækkert strik Pickles og nogle flotte farver du har begået.

    Kh Jane

    SvarSlet
  4. Hvor er den lækker - både trøjen og modellen;-) jeg er vild med Pickles' opskrifter, de er nemme at gå til, og designet er fint.

    SvarSlet
  5. Skønne farver til den uskyldigt og artigt udseende pige :-)

    Og denne gang ikke et ord om hvor sej du er at strikke sådan nogle skønne modeller til andre!!!

    SvarSlet
  6. Den er bare rigtig rigtig sød, og perfekt til årstiden. Og hvem kan stå for bedende øjne? Også selvom man synes projektet er død sygt.
    Jeg har fulgt din blog længe, og du er den primære årsag til at jeg nu har købt garn til Camomille. Jeg havde ellers forsvoret at jeg ikke ville lave det, da alle andre i blogland har det - men det kan jeg nu se som en charme. Og jeg forelskede mig fuldstændig i det gule/hvide du lavede - gæt hvad jeg har bestilt? ;-)
    Tak for inspirationen!

    SvarSlet