torsdag den 30. august 2012

Oslo Anorakken

Jeg har igen strikket en picklesmodel, jeg er så vild med dem! Men striberne har jeg selv leget med :-)

Denne anorak eller hættetrøje har jeg længe udset mig til min venindes dreng Milo på snart 1 år. Han bor i Göteborg, og så skal man have en dejlig varm trøje, til når sneen vælter ned i den svenske.
Intet er for godt til Milo, så han har fået det skønneste merino uld fra Lana Grossa, det er lige kommet i biksen, det hedder Bingo, og det er lige hvad det er!!

Jeg har strikket trøjen i str. 1-2 år, så den er nok rigelig stor til ham. 





Faktaboks:
Opskrift: Oslo-anorakken fra Pickles
Str. 1-2 år
Garn: Bingo fra Lana Grossa. Købt hos Garnværkstedet
Pinde: nr 5
Forbrug: 4 nøgler brun, et nøgle af hver af de andre farver.

19 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker - skønne farver ;O)

    SvarSlet
  2. Den er da en vellykket model. Det kunne være, at jeg skulle til at se lidt mere på Pickles opskrifter. Farverne er dejlige.

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin, jeg er vild med hættetrøjer i strik.

    SvarSlet
  4. Lekker!
    Flotte farger - tøff til en liten gutt :)

    SvarSlet
  5. super fin strik og dejlige glade faver ;0)

    SvarSlet
  6. Så sød så sød. Heldige gut.

    SvarSlet
  7. Heldige Milo , den er simpelhen bare skøn .....måske man skulle kigge lidt efter opskriften og lave den i pige farver til prinsessen der kommer til november ;-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den skøn, dejlige farver du har sat sammen.

    SvarSlet
  9. En superlækker, blød hættetrøje i fede farver! Heldige Milo, der kan gå efterår og vinter i møde i så lækkert strik! Jeg har jo forlængst taget hatten af for dig og alt det skønne strik du begaver andre med og nu har jeg ikke flere hatte af tage af :-)

    Du er for vild, Camilla! Vild på den søde, betænksomme og gavmilde måde!

    SvarSlet
  10. Hold da op hvor er den fin. Rigtig dejlige farver - en frisk drengetrøje.

    SvarSlet
  11. Den er suveræn - du er vildt god til at finde opskrifter. Søde farver til en lille dreng.

    SvarSlet
  12. hej den er super sej og lige tilpas fræk til en lille gut i det kolde svenske land....

    SvarSlet
  13. Hvor er den bare fin(:

    Du er vlekommen til at kigge forbi min nye give away, hvor 3 heldige læser kan vinde en halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  14. hej, ved du om det er muligt at få opskriften et sted på dansk? vh tenna

    SvarSlet