lørdag den 11. august 2012

Hawthorne

Så er Hawthorne færdig. Og jeg er meget glad! Især er farven på dette cascade garn virkelig smuk, syntes jeg og mønsteret og enkelheden i sjalet, kan jeg rigtig godt lide. Nu skal jeg bare være lidt kreativ mht at bruge det. Alle mine sjaler bruges som tørklæder, og det kan man ikke så godt med Hawthorne.









Faktaboks
Opskrift: Hawthorne
Garn: Cascade garn heathers, farve 9452.
Ændringer: 0
Pinde: 5,5
Forbrug: 210g (lige lidt over 2 nøgler)
Størrelse: Det måler 182 cm fra spids til spids

23 kommentarer:

  1. Det er vel nok blevet flot, jeg er helt vild med farven

    SvarSlet
  2. Hvor der flot, kan godt forstå det har været på din to dó liste ;)

    SvarSlet
  3. Skønt sjal - findes opskriften på dansk ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Majken, det gør den ikke, men opskriften er så enkel at du sagtens kan strikke efter den engelske opskrift, jeg skal gerne hjælpe med en lille oversættelse hvis der er behov for det.

      Slet
  4. Det er rigtig flot - du skal nok få det brugt, er jeg sikker på.

    SvarSlet
  5. Lækker er den - og sjaler kan man jo ikke have for mange af ;O)

    SvarSlet
  6. Den er da bare så flot! Tror da nok lige at den kom på min strikkeliste ;)

    SvarSlet
  7. Smukt sjal og flot farve.:-)

    SvarSlet
  8. Wauv hvor er den blevet flot og skøn farve :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt - fantastisk farve.
    Jeg synes det ligner et rigtigt vintertærklæde - sådan et der snos tæt om halsen og trækkes lidt op om hagen på en kold vinterdag. Og farven kan lyse op på enhver vinterfrakke....

    SvarSlet
  10. Det er bare rigtig flot. Du skal da bruge det som et sjal til at varme om skuldrene. Jeg elsker sjaler. Det er da bestemt også et der kommer på min liste.

    SvarSlet
  11. Næææ hvor er det bare flot, sikke en køn farve. Du har gjort det igen :-)

    SvarSlet
  12. Super smukt sjal og garnet har en fantastisk farve. Det vil ligge perfekt omkring skuldrene på ethvert stykke vinterovertøj, når den tid kommer.

    SvarSlet
  13. hej
    det er super flot, og en total fed farve du har valgt at strikke i. er garnet blød eller hvordan er det. det ser dejligt ud men billder fortæller ikke helt hvordan det mærkes.

    SvarSlet
  14. Det er helt vildt smukt.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  15. Det er det smukkeste sjal jeg længe har set! Mønsteret bliver helt sikkert indkøbt (til samlingen.....)

    SvarSlet
  16. Smukt! Og i en dejlig isblå farve.

    SvarSlet
  17. Hvor er det et sødt mønster og sikke en flot farve :-)

    SvarSlet
  18. Hvor er det smukt, Camilla! Både farve og mønster - og så har det jo en størrelse der er nem at bruge til det meste.

    SvarSlet
  19. Slutter mig til koret! Det er virkelig skønt :)

    SvarSlet