tirsdag den 7. august 2012

Give Away

Jeg havde tænkt, at når jeg engang fik 200 faste læsere, så ville jeg lave en give away. Nu har jeg allerede 207 faste læsere, så nu er det på tide at sige tusind tak til alle jer der læser med!

Jeg var lige forbi min yndlings garnbiks i dag, og hun havde lige fået det her vildt smukke uldgarn hjem. Det løber 400 m. pr 100 gram. Farverne changere og skifter farve. De to nøgler jeg har valgt til min give away skrifter fra rosa til pink/fuchsia. Men se her for flere varianter.
Garnet er fra Mayflower og hedder Dream Color, det er 100% uld, og er 100 grams nøgler.





Give away regler:
Kommentar = 1 lod!

Thats it.

Jeg trækker en vinder d. 16. aug.

51 kommentarer:

  1. Smuk, smuk farve. Jeg er helt sikkert med på et lod.

    SvarSlet
  2. Her skal jeg helt sikkert deltage - lækker giveaway du her har lavet

    SvarSlet
  3. Jeg skynder mig at smide en kommentar, så jeg kan være med på et lod.
    Skøn give-away.
    Har du set jeg også har gang i en give-away, hvor man bl.a. kan vinde garn ? ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Det vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  5. Jeg ved lige hvad det ville skulle bruges til!

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne være med. Det er en super dejlig blog, du har, jeg kan godt forstå, du har mange gæster

    SvarSlet
  7. Lækker farve, vil meget gerne være med i din giveaway :-)
    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  8. Jeg vil da super gerne være med,altid en fornøjelse at se hvad du finder på -stort smil

    SvarSlet
  9. Jeg kan lige forstille mig at dette garn vil være fint til et lille tørklæde:) Jeg må bestemt være med!

    SvarSlet
  10. Jamen, Camilla, jeg er da helt klart også med. Lige så meget for at ønske tillykke med de mange læsere, som for at få et lod :-) Der er ikke noget at sige til du har en stor og trofast læserskare; der er altid spændende indlæg og lækkert strik at nyde her hos dig!!!

    SvarSlet
  11. Super farve og tak for en god blog ;o)
    cirgens@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Åhh... jeg ved godt hvad jeg vil bruge det til.
    Kh Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  13. Det er jo regler der er til at forstå ;0) Jeg vil meget gerne deltage. Ren Uld..... MUMS!

    SvarSlet
  14. Kom såh, fine garnet, kom kom :)

    SvarSlet
  15. Så smukke farver - lige noget for mig. Jeg krydser allerede fingre!

    SvarSlet
  16. Uh -det er også lige mine farver :) Jeg er klart med på 1 lod. Kh Dorte

    SvarSlet
  17. Lige sådan noget garn som jeg holder allermest af med farveskift, og så pink, det kan ikke blive bedre.
    jeg vil meget gerne deltage håber snart det bliver min tur til at vinde en giwe away.
    mange hilsner
    kirsten

    SvarSlet
  18. Åh det vil jeg gerne vinde , hold nu op det er super flot.

    SvarSlet
  19. Supersmuk farve. - og så ren uld. skønt!

    Krydser fingre!

    SvarSlet
  20. Dem kunne jeg da godt tænke mig at vinde, så flotte ;)

    SvarSlet
  21. Sikke noget lækkert garn og fantastiske farver - det ville jeg sørme gerne være alene hjemme med nogle aftener! Håber på mit held .... knus Marianne

    SvarSlet
  22. Nydelig garn, dette vil jeg gjerne være med på :))

    SvarSlet
  23. Wau - det garn vil jeg gene have fingrene i. Deltager med et lod...
    Og tak for en hyggelig og inspirerende blog...

    SvarSlet
  24. dejligt med så mange læsere. Jeg vil gerne deltage:-)

    SvarSlet
  25. nydelig garn :) eg blir gjerne med på trekningen :)

    SvarSlet
  26. Farven er smuk - men passer ikke til mig. Hvis jeg vinder vil jeg strikke et smuk sjal til min mor, som med hendes smukke grå hår vil være smuk i lige præcis den farve...

    SvarSlet
  27. Flot farve - jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  28. Gode regler - ingen fnidder her :) Og rigtig fedt garn!

    SvarSlet
  29. Perfekte regler! Jatakk, det så ut som en super premie!

    SvarSlet
  30. Så fint garn du gir bort! Jeg vil gjerne være med på din giveaway! Gratulerer med mange lesere:)

    SvarSlet
  31. Utrolig fint garn i herlige farger! Jeg vil gjerne være med i din give away :-) Og gratulerer med 200 følgere :-)

    SvarSlet
  32. Smukt garn og lækre farver :-) Tillykke med de 207 læsere ...

    SvarSlet
  33. Gratulere med mange faste følgere! Ja, jeg vil gjerne være med i trekning! Herlig rosafarge på garnet:)

    SvarSlet
  34. Sikke flotte farver og inspirerende blog du har :-)

    SvarSlet
  35. Det er virkelig en flot farve. Hilsen Lissi knk@pc.dk

    SvarSlet
  36. Den farve er lækker, selv om den er helt uden for mit vanlige spektrum. Kunne være supersjov at få på pindene.

    SvarSlet
  37. Yeah det vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  38. Tillykke med over 200 faste læsere (;o)

    SvarSlet
  39. Sikke en flot farve. Det vil jeg gerne vinde :-)
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  40. Herlig farge, og garnet så mykt og fint ut. Vil gjerne prøve det, så jeg må også delta med et lodd :)

    SvarSlet
  41. Åh så lekker farge, denne vil jeg prøve lykken på!:)

    Mvh siv anita, swimzy

    swimzy81@gmail.com

    SvarSlet
  42. Nøjj for en flot farve. Jeg vil helt sikkert gerne deltage i din give-away :-)

    SvarSlet
  43. Stort tillykke med de mange faste læsere. Og sikke en måde at fejre det på. Top-nice.

    Gid jeg bliver den heldige ... :o)

    Britt
    kamelen (a) blomsterriget.dk

    SvarSlet
  44. Lise Haugaard Dupont9. august 2012 kl. 15.13

    Smukt garn.
    Jeg er godtnok ikke tilmeldt som fast læser, men er det dog.
    Jeg bruger nemlig kun bloglovin, og der er du på min læseliste:-)
    lisedupont@hotmail.com

    SvarSlet
  45. En garn give away kan man da ikke lade være med at melde sig til.
    Skøn farve.
    Krydser fingre.

    SvarSlet
  46. Supersødt garn. Jeg kan allerede mærke det kløer i fingrene for at strikke af det, så jeg melder mig også. Tak iøvrigt for en altid god blog og tillykke med de mange læsere.

    SvarSlet
  47. Mhm...garn der changere og skifter farve, det er vist lige min boldgade ;o) Jeg deltager gerne.

    SvarSlet
  48. Uhh smukt garn, håber jeg vinder!

    SvarSlet
  49. Jeg krydser fingre og håber at jeg vinder det smukke, skønne garn du er så sød at give væk. Tak for alle de lækre striksager du deler med os.

    SvarSlet
  50. Sikke en smuk farve og helt sikkert noget dejligt garn, som jeg gerne vil vinde.

    SvarSlet