onsdag den 4. juli 2012

Simpel gammelrosa sweater

Min mor har været på besøg nogle dage, og flyttede på de kolde aftener ind i min sweater, strikket i dobbelt højlandsgarn. Inden jeg så mig om var vi i Fandango efter garn til en sweater til min mor, hun fald for en meget fin gammelrosa farve, "rosebud". Jeg strikker Simplest Sweater til hende, den er let at gå til, strikkes ovenfra så jeg kan bedre kan vurdere længden hed ad vejen. Det er en one size, så jeg må justere lidt, jeg har lavet en ekstra række med udtagninger. Jeg startede i går, på pind 6 går det lynhurtigt!






4 kommentarer:

  1. Både garnet og fargen ser utrolig fin ut! Takk for tips! Det blir nok en tur til Århus snart, så da skal jeg sterkt vurdere å kjøpe dette garnet!

    SvarSlet
  2. Hvor er det en flot farve - den skal hun nok blive glad for.
    Det er også en opskrift jeg har overvejet at kaste mig over. Glæder mig til at se den færdig snarest - det går jo derudaf.

    SvarSlet
  3. Wow hvor er den lækker den farve og sweateren er superskøn. Det er først nu jeg ser din egen udgave. Hvordan har jeg dog kunnet overse den, den er jo bare hot.

    SvarSlet
  4. Camilla, du ved jo næsten, hvad jeg vil skrive :-) Endnu engang strikker du en fantastisk skøn model til glæde for andre end dig selv!!! Din mor er SÅ heldig at få den smukke og dejligt enkle sweater - og så tilmed i en skøn farve hun selv har valgt!!!

    Jeg er lige nu i overvejelsesfasen omkring en strikket gave til min søster....gider jeg? Måske!!! Ihvertfald håber jeg at jeg gør for det vil være en kæmpe overraskelse for hende (og for mig også, hvis jeg gør det).

    SvarSlet