tirsdag den 5. juni 2012

Kulturkontrast!!

Mit eksamensprojekt er færdigt.
Udfordringen hed kulturkontraster. Benene er det amerikanske flag og betrækket er inspireret af partisanertørklædet.
Jeg er tilfreds, dog ikke med syningen på selve betrækket, jeg skulle sy en løbegang i strikket og syningerne er blevet ret synlige og ikke så pæne, det trækker ned :( Men jeg er en symaskine amøbe!
Til gengæld har jeg selv drejet benene og sædet på drejebænk, og selv malet stolen.

Så må vi se hvad lærer og censor mener på fredag!





18 kommentarer:

  1. Hvor er det godt tænkt.
    Den er super sej og anderleddes.

    De må da blive begejstret.

    Pøj,Pøj. Yt

    SvarSlet
  2. Den er da bare flot, ren og skær kultur-sammenstød, der vil noget ;)
    Benene får da osse tankerne drejet hen på en omgang Base-ball.
    Hvilke fag er det projekt til ?

    Held og lykke

    SvarSlet
  3. Den er helt unik håber de kan se det, godt gået. held og lykke

    SvarSlet
  4. Det der er ikke kun kulturkontrast. Det er direkte kontrastchock. Hammer god idé. Det er da lige til et UG+.

    SvarSlet
  5. Imponerende og helt vildt god idé - jeg synes den er blevet rigtig vellykket.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Jamen de kan da kun give dig top karkter for hold kæft hvor er den flot.

    SvarSlet
  7. Vild god idé - og meget godt udført. Jeg er sikker på at de tager godt imod den...

    SvarSlet
  8. Sejt gået,hvor er den bare flot-pøj pøj på fredag :)

    SvarSlet
  9. Kultursammenstød der vil noget.
    Derpå da give et tolvtal.

    SvarSlet
  10. Det var da en flot løsning på opgaven - jeg kan godt håndtere en symaskine, men når jeg ser dine flotte "ben" får jeg lyst til at kunne håndtere en drejebænk :)

    SvarSlet
  11. Det er vildt sjovt at dreje, og faktisk ikke så svært som det ser ud, det er helt sikkert meget lettere end at sy på symaskine :-)

    SvarSlet
  12. Den er bare så sej! Og med alle dine kompetente holdninger og meninger, så lægger de aldrig mærke til syningerne ;-)

    SvarSlet
  13. Jeg synes det er en rigtig genial afbildning af en kulturkontrast - det må de bestemt også honorere til bedømmelsen.

    SvarSlet
  14. hej den er da rigtig sjov, det bliver rigtig spænde hvad de har at sige om den...

    SvarSlet
  15. Imponerende initiativ, hvordan fandt du dog på den. Den er fantastisk og hvis lærer og censor ikke kan se det, så forstår jeg ingenting. Jeg er enig med Ulla, det må blive en 12'er.

    SvarSlet
  16. Hvor ER den bare FED! Skidegod ide og godt udført! Den eksamen må da være gået godt!

    SvarSlet