torsdag den 14. juni 2012

Kæmpe parrot

Da The Bird Collection kom ud, var jeg meget begejstret for Parrot. Men jeg syntes det var for lille. Efter et fif fra Nynne, slog jeg 1050 masker op og gik igang.
2 måneder senere har jeg fået mig en meget stor parrot, også lidt for stor. Men pyt med det, jeg finder nok ud af at bruge det alligevel. Jeg er gået all in på farver, jeg syntes en papegøje skal have klare pang farver.






Men måske det er lige stort nok som tørklæde.......


Faktaboks:
Opskrift: Parrot fra Bird Collection.
Pind: 3,5
Garn:

  • Malabrico lace fra Fandango (pink, gul og blå)
  • Blackhill højlandsuld fra Garnudsalg (indigo, marine, skovbær, pæreskræl, solskind)
  • Uld/bomuld fra Garngaragens stand på messen i Middelfart (tyrkis og lilla)
  • Rasmillas yndlingsgarn. (lilla)
  • Drops alpaca

22 kommentarer:

  1. Hold fast hvor er det blevet flot,og skidt da med det er blevet for stort til tørklæde,det er jo mega fint som sjal

    SvarSlet
  2. 1050 masker! Gulp!

    men det er blitt skikkelig fargesprakende og flott!

    SvarSlet
  3. Hvor er det super flot dit sjal.:)

    SvarSlet
  4. wauw.... 1050 masker på pind nr 3.5.... Hold da op.
    Smukt er det blevet.

    Mvh ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  5. hvor er det bare sindsygt flot

    SvarSlet
  6. Jeg samler lige min underkæbe op :-) Hold da helt op hvor er den smuk, sikke farver, jeg er vild med dem alle.
    Hvor meget garn er der gået til den??
    Jeg er fristet og skulle helst have haft den færdig til brug :-)

    SvarSlet
  7. Fede farver! Jeg elsker, når der er drøn på farverne.

    SvarSlet
  8. Sådan et kunne jeg tænke mig - flot flot :) farvesammensætningen er bare perfekt :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt. Slet ikke for stort! Tak for fiffet. Det ligner et stykke barselsstrik:)
    Kh

    SvarSlet
  10. Elsker de fargene og stripene =)

    SvarSlet
  11. Saadan een skal da vaere megastor saa man kan "krybe" ind i den paa en kold sommeraften. Jeg synes den er hammerflot, og alle de flotte farver... Det er til at blive helt glad af.

    SvarSlet
  12. Hold da op , hvor er det flot :-) Super flot og kæmpe stort og lækkert :-)

    SvarSlet
  13. Det er da blevet helt vildt flot, og jeg synes altså ikke, det er for stort. Er du da vims, nogle skønne farver

    SvarSlet
  14. Super flot, det er bare lækkert

    Hilsen fra én med haveblog, men som også strikker...

    Ulla

    SvarSlet
  15. hej
    hold da op hvor fedt et sjal du har fået lavet... det er kanont og ja stort helt perfekt til at have sig og varme sig i, i denne her kolde danske sommer... jeg er da total vild med det. fede farver.

    SvarSlet
  16. Jeg er vild med det, men ja som tørklæde er det nok lige i overkanten :0)

    SvarSlet
  17. Det er da helt fantastisk, sikke nogle skønne farver.
    Det er vildt at du startede med over 1000 masker, det havde jeg altså ikke klaret.

    SvarSlet
  18. Altså, jeg bryder mig ikke om at slå masker op og synes de i opskriften angivne 726 er vildt mange......så jeg nøjes med et lille Parrot!!!

    Jeg er vildt imponeret over at du gad lægge ud med så mange masker, men når man ser det færdige resultat er der jo ikke andet at sige end WAUW!!! Størrelsen og farverne er jo helt fantastiske, Camilla!

    SvarSlet
  19. Fårk, det er flot! Vildt godt gået. Lækre farver :)

    SvarSlet
  20. Jamen..Hold da op, hvor er det blevet flot!!
    Og med din højde kan du da sagtens bruge et tørklæde i den størrelse :-)

    SvarSlet