mandag den 21. maj 2012

My Honey

Fra jeg så opskriften på Ravelry, til jeg havde slået masker op, gik der ikke lang tid. Jeg skulle bare lige finde det helt rigtige garn, det fandt jeg som oftest i Garnværkstedet.
Jeg har været længe om at strikke den, faktisk en hel måned, lange pinde med vrangmasker gør mig langsom :)
Men i dag blev den færdig og knapperne syet i, jeg fik overtalt lilletøsen til et par billede (hvilket sjældent er noget problem). Jeg er meget tilfreds, jeg syntes den er helt rigtig til hende, og det bløde bomuld-silkegarn gør den perfekt her til sommeren.










Faktaboks:
Opskrift: My Honey
Garn: Lana Grossas Setanova
Pind: 3 + 3,5
Str. 5 i bredden og 6-7 i længden.



19 kommentarer:

  1. Den er meget smuk, og hvor er hun sød :0)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en smuk model!
    Og blusen er også bare rigtig rigtig fin :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød - og de to smukke modeller, klæder hinanden godt.:-)

    SvarSlet
  4. Nydelig jente med nydelig jakke!

    SvarSlet
  5. super fin ... og sød tøs ;0)

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare blevet flot.

    SvarSlet
  7. Den er jo noget af det yndigste - for slet ikke at tale om lækkermåsen i trøjen.
    Whau, hvor er den flot!

    SvarSlet
  8. hej
    sikke smuk cardigan og ikke mindst en meget smuk datter du har... en lækker farve garnet i.
    Dejlig model, kan godt forstå at du var vild med den.

    SvarSlet
  9. Den er bare så fin.mjeg kan godt forstå at du er tilfreds. Og sikken, skø, k
    N dejlig pige :-)

    SvarSlet
  10. Så nydelig en jakke, og ei søt lita jente. Nydelig farge.

    SvarSlet
  11. Hvor er det en skøn datter, du har, og trøjen klæder hende rigtig godt

    SvarSlet
  12. For søren da, hvor er den smuk den trøje. Og det bliver bestemt ikke ringere af en flot, flot farve og en superskøn unge indeni. Stort tillykke med den.

    SvarSlet
  13. Hvor er de yndige sammen ;)
    Fin hals der er på den.

    Yt

    SvarSlet
  14. Smuk, smuk cardigan! Og så er de mange vrangpinde jo glemt når resultatet er så godt, ikk?!!

    Din datter er vidunderligt fotogen!

    SvarSlet
  15. Bedårende model, bedårende barn.

    SvarSlet
  16. Åh, hun er da skøn, er det din ældste?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Hanne :). Nej, det er lillesøster på 6. Storesøster er 8

      Slet
  17. Nydelig jentejakke!! Den måtte jeg legge i favoritter på ravelry til jenta mi blir større... Skikkelig flott:) og herlig sommer farge!

    SvarSlet