søndag den 27. maj 2012

Jeg kunne ikke lade være.

Det var ikke meningen at jeg skulle gå igang med lilletøsens hæklede tæppe endnu. Der skal strikkes betræk til eksamensprojektet og jeg har allerede gang i et hæklet tæppe til storetøsen. Men jeg kunne ikke modstå fristelsen, de smukke farver i posen med min fine præmie lokkede. Jeg kunne jo lige lave en prøve..... jeg kunne lige lave de 200 luftmasker og hækle de kedelige fastmasker, jeg kunne lige lave en stribe, bare for at være igang, jeg kunne lige, jeg kunne lige, jeg kunne lige..... Men når tøserne plasker rundt i badebassinet og jeg alligevel skal sidde "vagt" så er det lette bomuldsgarn godt i varmen. Bedre end det tykke uld jeg strikker betræk i og det dobbelte arwetta jeg hækler i til den store. Når jeg tænker over det, er der slet ikke nogen vej uden om?



9 kommentarer:

  1. Nej det kan jeg godt se, det er du simpelthen nødt til at hækle, der er ingen vej udenom. Det ser også superlækkert ud, det bliver et flot tæppe.

    SvarSlet
  2. Haha, verden er fuld af gode undskyldninger.

    SvarSlet
  3. Nej, der er da ingen vej uden om, og hvor fint det bliver.
    Det skulle også være godt at træne sin hjerne i almindelig logik - og det har du jo gjort så rigeligt i forbindelse med dette projekt.

    SvarSlet
  4. sikke meget skønt knald på farverne - det blir' super

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig - det lå lige til højrebenet :)
    Husk gul. Jeg er blevet helt glad for den farve den sidste uge. Har købt en top, en skjorte og en top i gul. Man bliver så glad af gul og ser brun ud :)
    Knus til dig.

    SvarSlet
  6. hej
    dejligt med en god undskylding for at begynde et nyt procekt. hihi og tænk bare om du skulle blive ukoncentret fordi du bare skulle sidde der i varmen og kun se på børne bade... godt du have noget nyt garn.
    flot ser det ud.

    SvarSlet
  7. 35 nøgler garn i fantastiske farver kan ingen lade ligge ;-) En sand fornøjelse at sætte en ny farve til :-)

    My Honey er en suverænt fin trøje til din lille pige, sikken en farve (passer perfekt til hende) og sikken en model :-)

    SvarSlet
  8. Skønne Farver --det kan kun blive godt ;-)

    SvarSlet