torsdag den 5. april 2012

Pang Parrot

Da jeg så Parrot i Isagers Bird collection vidste jeg med det samme at det skulle jeg lave! Jeg havde læst på Nynnes blog at hun syntes det var lidt lille, så jeg slog 1050 masker op, ca 300 mere end opskriften siger. Det var lige før jeg allerede gav op der, eller i hvert fald på næste pind der skulle strikkes vrang.... Nå men jeg er holdt ud, for så snart bølgekanten er lavet tager man masker ind på hver pind, og alle pinde er ret! Hurra...

Jeg har en masse dejligt garn fra garnudsalg, og jeg syntes at parrot skriger på pang papegøjefarver. Så jeg går all in. Den bliver strikket i blackhill højlandsuld, malabrigo lace og drops alpaca. I mega pang! :-)




16 kommentarer:

  1. Det er en meget flot opstilling af garn, du har lavet der, det lover godt for en spraglet udgave af Parrot, som jeg er spændt på at se mere til.

    SvarSlet
  2. Det bliver da helt vildt flot, er vild med de skønne farver

    SvarSlet
  3. 1050 vrangmasker. Støn.. Griner.. Det kan da næsten skræmme enhver væk,.
    Skønne farver du har valgt....

    SvarSlet
  4. Sejt at du er gået i gang - jeg hepper på dig - og ja det går stærkt når kanten er færdig - tænk bare på den pinp hvor halvdelen af maskerne forsvinder :-) Glæder mig til at se hvor stort dit bliver. Mit bruger Josefine (på 8 år) det er ikke anvendeligt for mig

    SvarSlet
  5. Puha, det er godt nok mange masker, men mon ikke anstrengelserne kan betale sig i den sidste ende. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  6. Bare tanken om at skulle slå så mange masker op!!.......det ville da være nok til at jeg havde givet op. :-))

    Superflot du holdt ud. Smukke farver, glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  7. Jeg skal også igen og havde læst det samme, så fint med en melding fra dig om det sms'er med de lidt over 1000 masker,glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  8. Du godeste sikke et projekt, kan man overhovedet have så mange masker på en rundpind? Den vrangpind havde jeg da ikke overlevet at strikke, du er for sej.
    Jeg er spændt på at se hvordan det udarter sig, kan ikke rigtig forestille mig det færdige resultat, så jeg glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  9. hej
    hvor spænde og dejligt at kunne bruge lidt af lagerts garn.. glæder mig til at se det.

    SvarSlet
  10. Jeg hepper også og jeg er vild med farvevalget - pang farvwr er da fantastiske til tilbehør.

    SvarSlet
  11. Totalt glad i låget udgave - akkurat som dig :-) Det bliver for fedt - glæder mig til at se det live igen ( helst sammen med dig!)

    SvarSlet
  12. Sejt, sejt, sejt!!!

    Jeg vil ikke engang gide slå de syvhundredeseksogtyve masker op til sjalet i "original-størrelsen" - så jeg er da ved at gå helt bagover ved tanken om 1050 masker!!!!

    Synes det for vildt (cool, altså) at du gjorde det!!! Og hvor bliver det bare skønt i de forskellige garnkvaliteter i de fedeste farver!!! Jeg tør godt, på forhånd, sige wauwwwww til din udgave af Parrot, Camilla!

    SvarSlet
  13. Fantastiske farver!
    Det bliver da lige præcis et papegøje sjal som du havde tænkt :-)

    SvarSlet
  14. Med alle de pragtfulde farver kan det ikke blive andet end godt.

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare så lækre farver,det må jeg følge.Jeg strikker det også men bruger en større pind,og håber dermed det bliver større,for det er helt sikkert for småt ellers.

    SvarSlet