onsdag den 11. april 2012

Garn fra New Zealand

Endelig kom Mette hjem!! Vi har måtte undvære hende i 7 uger!! Med sig hjem fra hendes fantastiske tur til New Zealand havde hun vidunderlige gaver med hjem til tante grøn og tante pink. Garn fra New Zealand, garn af merino og possum. Blødere end blødt smukkere end smukt. Farven er varm og brændt som en skov i efteråret, men det er svært at gengive farven helt på billedet. Den er lidt mørkere og varmere i virkeligheden.
Jeg er gået på jagt efter den perfekte opskrift. Jeg skal have et stort dejligt sjal af en slags...


12 kommentarer:

  1. Savle, savle, hvor ser det skønt ud...
    Det ser næsten ud som om rimfrosten ligger ovenpå garnet...

    SvarSlet
  2. hej
    sikke en dejlige gave, hende mette kender dig godt og ved hvad du rigtig gerne vil ønske dig fra hendes rejse. fedt at have sådanne en ven.

    glæder mig da til at se hvad du kan omsætte det til.

    have en god dag

    SvarSlet
  3. Uh, hvor det ser ud til at være dejligt - smukt er det i hvert fald.

    SvarSlet
  4. Det så jo utrolig godt og mykt ut! Blir spennende å se hva det blir for no! Selv fikk jeg brooklyn tweed i går i posten, og kan ikke vente til å få prøvd ut dette:)

    SvarSlet
  5. Det er så smukt, og blødt ved jeg, det garn. God fornøjelse med at finde det helt rigtige projekt til det

    SvarSlet
  6. Hvor ser det blødt og lækkert ud. Jeg er vild med den brændte farve. Tillykke med det.

    SvarSlet
  7. Hold da op en smuk farve det garn har. Nu kender jeg ikke tykkelsen, man farven passer på et sjal som hedder Marmeelade kig på Ravelry.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Merete, skønt med gode ideer!! Jeg kigger på det med det samme!

      Slet
  8. Jeg glæder mig til at høre hvordan det er når det er vasket? I sommerfuglen skriver de at det skal gradbøjes altså det bløde:0) du må du oplyse :0)

    SvarSlet
  9. Å, for en skjønn gave. Garnet så aldeles lekkert ut. du finner nok den perfekte oppskrift.

    SvarSlet
  10. Sikke en skøn gave!!!

    Jeg er spændt på hvilket sjal du vælger at strikke! God fornøjelse med at vælge; der er jo sindssygt mange lækre sjaler........

    SvarSlet