mandag den 5. marts 2012

Nyt legetøj og helt ny leg

Jeg er ingen tegner!! Men jeg er en krusedulle tegner! Små kruseduller vokser når jeg taler i telefon, har time eller lignende. Små streger der ikke behøver at ligne noget. Så opdagede jeg at det hedder noget, Zentangle. En af mine gamle legekammerater har kastet sig ud i det, og jeg er fascineret.... Prøv lige at se hvad Rikke laver... Hun har lovet mig en tegning i bytte for en iPhone ugle..... Jeg glæder mig.

I mellemtiden vil jeg selv lege lidt, jeg har købt tusser for en million i england, i denne webshop.


8 kommentarer:

  1. juhu de er kommet :) jeg bliver nødt til at bestille flere tror jeg..... :) hvor er det flot tegnet, hygger du dig med det?
    jeg er nææesten færdig med din tegning den kommer i den her uge er jeg ret sikker på... selvom jeg nu bedre kan li din tegning ;) sån er det nok altid
    Knus Legekammeraten

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det da flot, måske man skulle lave noget i lilla og sort til stuen i det svenske :0)

    SvarSlet
  3. Fint :-)
    Så kan selv indholdsløse samtaler, forelæsninger og andet nemmere klares.
    Du er nu ret skarp på det her! Stor ros.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er du god. Tog et lille kig paa Rikkes blog. Rigtig spaendende.
    Skoent at taenke paa at kruseduller faktiskt er et eller andet hehe. Art is everywhere!

    SvarSlet
  5. Ingen tegner? - det tror jeg nu nok du er :) Fantastisk billede du har lavet. Ville kunne få langt tid til at gå med at finstudere alle detaljerne og nyde det :-)

    SvarSlet
  6. hej
    sikke fine ting hun har fået lavet og tænkt sig af små prikker og dutter man sidder og laver imens man lytter, gør det selv rigtig meget men har aldrig tæknk på at de kunne opsætte til kunst. glæder mig da til at se hvad du kan fremtrylle

    SvarSlet
  7. Skønne Zentangler!!! Du er da proff "krussedulle-tegner", Camilla!!! I glas og ramme med værkerne og du har unik kunst i dit hjem!

    Jeg har prøvet og mine ligner l...! Jeg kendte engang én, der lavede de smukkeste Zentangle-kunstværker og så skulle jeg jo også prøve.... Ha, ha, ha.....det er ikke så nemt som det ser ud til. Eller også er det bare fordi det kræver lidt mere tålmodighed end jeg kan præstere....

    SvarSlet