onsdag den 21. marts 2012

Messe shopping!!

I søndags var Lykke og jeg på håndarbejdsmesse i Middelfart. Desværre mødte vi ikke så mange andre af jer bloggere derude, men vi fik hilst på Annelise, og det var hyggeligt!

Men så er det godt at der var så meget lækkert garn! Jeg bliv fristet mange steder: Hos Bente Geil kunne jeg købe mig fattig i lækkert Tweed. Hos Tante Grøn var der som altid meget lækre ting, Lykke købte ind til de fineste babybukser, se her.








Hos Lisa Renner kunne jeg ikke modstå fristelsen, jeg er meget begejstret for denne model:


Og nu havde hun lavet udgave til børn, den var meget meget fin, så den er jeg gået igang med til lilletøsen (5 år).





Lilletøsens udgave bliver lyserød øverst, derefter gråblå, lime og brun.

Der var flere fristelser, mere om dem i et andet indlæg...



9 kommentarer:

  1. Hej Camilla. Det bliver en fin kjole til din datter, og tak for hjælpen til camomillen. Jeg har allere strikket halvdelen, så den er snart færdig.

    SvarSlet
  2. Åh, hvor bliver hun skøn i den model!!! Og det er nogle skønne, skønne farver du har valgt - heldige Lilletøs!!!

    SvarSlet
  3. Den model kunne jeg også godt falde for.
    flot med de kraftige snoninger og de brede striber.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Skøn kjole du har valgt at lave til din datter og et overkommeligt projekt. Jeg er vild med de farver du har valgt.

    SvarSlet
  5. Fristelser, ja, dem opdagede vi også :-)
    Lyder til i havde en dejlig dag. Lækre indkøb du gjort :-)

    SvarSlet
  6. I definitely love this site

    SvarSlet