onsdag den 28. marts 2012

Lisa Renner str. 6

Den er fløjet på og af pindene på ingen tid. Det har været en fryd fra start til slut. God opskrift, lækkert garn. Lynhurtigt!

I går aftes blev de sidste ender hæftet og til morgen inden vi gik i børnehave fik jeg lige lokket et par billeder ud af lilletøsen. Jeg vil sige at den er meget bedre til jeans end den er til gamacher, den er lige kort nok til at være en kjole.

Esther er glad og det er jeg også!



Faktaboks
Opskrift: Little Princess af Lisa Renner
Pinde: Knit pro rundpind nr 5,5
Garn: Firenze fra Wilferts. 
Ændringer: Få, jeg havde lige lidt nok af den lyserøde, så jeg måtte undlade to runder. Det gør nu ikke noget. Jeg ville ønske at jeg havde taget lidt masker ind inden rib i halsen, den er lidt vid. Normalt ville jeg hækle en fastmaskekant, men der er ikke mere garn.

12 kommentarer:

  1. Hold op en sød trøje/kjole. Jeg stiftede bekendtskab med Lisa Renner igår! Har allerede fået lagt en bog til side på biblioteket, som jeg skal ned og hente i eftermiddag. Glæder mig til at kigge nærmere i den.

    SvarSlet
  2. Den kan man ikke andet end være glad for. Hvor er den dog sød. Tillykke med den.

    SvarSlet
  3. hej
    den er super fin og i dejlige tøse farver. og jeg må inderømme at jeg da er meget mere vild med dennen model på din datter end om den skulle strikkes i voksen model og jeg selv skulle have den på. hihiden er perfekt til din slanke smukke datter.
    flot lavet.

    SvarSlet
  4. Den er blevet rigtig sød og klæder hende godt. Jeg er enig med Amstrik i, at modellen passer perfekt til en lille pige. Lisa Renner har nogle fine designs.

    SvarSlet
  5. Sikke dog en sød model og hvor de klæder hinanden. Den løse rib i halsen udligner ligesom sig selv når den er på. Flot strik og nogle skønne farver. Du må da få vildt mange bestillinger med det lækre strik.
    Hende Lisa Renner må jeg lige kigge lidt på.

    SvarSlet
  6. Jeg må indrømme at jeg slet ikke var til den bluse, men men hvor er den dog sød på din datter, så måske man skal overveje.

    SvarSlet
  7. Lækker og råsej sag til et par jeans og en sød tøs... Blev overrasket da jeg så den - troede den var til dig selv - må vist nærlæse lidt bedre:-)

    SvarSlet
  8. Den var kjempesøt til en liten pike. Skjønne farger.

    SvarSlet
  9. Så søt den er, syns ikke det gjør noe at den er litt vid oppe i halsen, er jo sommer snart, og da kan hun jo ha ei skjorte eller noe som stikker frem der oppe ;)

    Ha en fortsatt fin vårdag :)

    SvarSlet
  10. WOW! Den ble jo bare helt rålekker:)

    SvarSlet
  11. Den er simpelthen skøn - Lilletøsen har fået sig en rigtig lækker varm strik i fede farver!!!

    Og sikke hurtig du har været - igen :-)

    SvarSlet
  12. Whau den er så flot, Camilla.
    Pind 5,5 - det er jo ren win-win :)

    SvarSlet