lørdag den 31. marts 2012

Babytæppe til Cairo

Meget snart, hvert øjeblik det skal være, bliver vores familie beriget med en lille dreng. De sidste 9 børn der er født i min familie har været piger, nu kommer der endelig en dreng! Min kære fætter og hans kone bor i Cairo og der midt i alt balladen, midt i det arabiske forår kommer denne dreng til verden. Vi venter alle i spænding.

Om jeg har strikket til ham? Hvad tror I selv :-D...... Jeg har strikket i drops babymerino, på store pinde, for det er ikke kold i Cairo om sommeren! Tæppet skal være let og lækkert.







Faktaboks
Opskrift: På veg helseteppe.
Pinde: Knit pro nr 6
Garn: Drops Baby Merino. 6 forskellige farver. 5 havde været nok.
Hot or not?: Håber det bringer glæde i Cairo.

13 kommentarer:

  1. Selvfølgelig bringer det glæde :-) Det er rigtig fint og skønne farver .

    SvarSlet
  2. hej Camilla
    det er super flot, og sikke heldig den lille dreng er... det er i gode og fine faver og kan næsten mærke hvor blød det er...
    have en god lørdag

    SvarSlet
  3. Og det blev let og lækkert....

    SvarSlet
  4. Wauv hvor ser det lækkert ud. Jeg er sikker på det bringer glæde i Cairo :-)

    SvarSlet
  5. Smukt er det
    Håber det bringer glæde i det varme Cairo
    Knus

    SvarSlet
  6. Jeg er sikker på sådan et fint lille tæppe vil bringe glæde :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt, farverne er meget fine og så har du oven i købet taget hensyn til vejret i Cairo. Det skal nok vække begejstring.

    SvarSlet
  8. Det tæppe er så smukt i de gode retrofarver - en skøn gave til den lille dreng!!!

    SvarSlet
  9. Det er jeg sikker paa det goer. Laekre retrofarver, det bliver da hittet.

    SvarSlet
  10. Hvor er det lækkert!
    Det bliver dejligt til den lille dreng i Cairo :-)

    SvarSlet
  11. Det er bare så fint og lækkert og nogle gode farver sammen :0)

    SvarSlet