fredag den 17. februar 2012

Retro babytæppe

Jeg er ret tit forbi Pickles hjemmeside. Nogle gange bare for at beundre alt deres fantastiske garn og opskrifter, andre gange fordi jeg i min blogroll har set et eller andet fantastisk jeg bare MÅ lave. Da de for nyligt havde dette tæppe på bloggen faldt jeg pladask! Det er så fedt og retro, og hurtigt at lave fordi det er på pind 6.

Der kommer en baby i min store familie snart, tror dette ville blive en fin barselsgave...





Garnet er Drops Baby Merino. Købt her

8 kommentarer:

  1. hej camilla
    fede farver du har valgt det babytæpppe.. er da sikker på at mor til den lille nye baby bliver glad for det... glæder mig da til at se det færdigt.

    SvarSlet
  2. Herlige farver, du har valgt. Det ville jeg desværre ikke have evnet at finde på, men jeg er sikker på, at det bliver kanon flot. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  3. Herlige farger!!! Gleder meg også til å se det ferdig!!

    SvarSlet
  4. Så enig så enig med deg! Dette teppet er bare så kult! Og fine farger du hadde valgt:)

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se det færdigt. Er helt vild med den grønne farve :o)

    SvarSlet
  6. Det tæppe bliver så skønt - lidt retroagtigt i farverne, ikk?

    Og jamen, altså, flere babyer i familien :-) så regner jeg med at se en masse skønt babystrik her!!!

    SvarSlet
  7. Mægtigt! Hvor ærgeligt at jeg ikke så det i går, så bliver jeg nok lige nødt til at kigge forbi igen ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg er enig. Det er meget flot. Og dejlige farver, du har valgt til det. Nål 6 - dejligt tempo.

    SvarSlet