mandag den 27. februar 2012

Nu kan man få mig i nakken

Jeg har været i tvivl om det her med etiketter var en god idé. På den ene side syntes jeg det var lidt for opblæst at skrive mit navn i mit strik, som om det er mit eget design. På den anden side syntes jeg også  det er lidt sjovt at man kan se hvem der har lavet det, og at det er hjemmelavet.

Nu må vi se om jeg tør sy dem fast i mit strik. Nu har jeg dem i hvert fald. De er lavet her, du kan jo smutte ind og lege lidt med det. Det har jeg gjort masser af gange, sidst endte de i indkøbsvognen :-)

14 kommentarer:

  1. you are invited to follow my blog

    SvarSlet
  2. Fedt med mærker i nakken - har været omkring siden - men kan ikke finde det fine strikketøj-mærke ? Nøj der er mange ting at tage stilling til, hvis man skal have sine egne mærker. Det kommer vist til at tage tid at vælge, bestemme osv. Tak for inspirationen :-)

    SvarSlet
  3. Hej Mie, hvis du følger linket, så kan du under "figur" finde det lille strikkelogo.

    SvarSlet
  4. Hvor er de sjove, og så er de forbløffende billige, jeg skal vist kigge nærmere på den side.

    SvarSlet
  5. Jeg synes at det er helt i orden, du skal da selføli have credit for dit arbejde. Om det så er dit design eller ej. Du kan vel bare oplyse designerens navn ved salg, for vedkommende har jo nok copy right på designet og ellers må du spørge designeren om det er OK.
    Men alt i alt, så er det da dig der har skabt med dine egne hænder, ikk!!
    Vibeke :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sælger slet ikke mit strik, mærkerne er mest bare for sjov :-)

      Slet
  6. Super fine ;O) Har også leget derinde men har endnu ikke bestilt nogen, men er fristet ;O)

    SvarSlet
  7. børnene har spurgt, hvornår jeg sætter mærke i det tøj jeg strikker og syr til dem, så de kan se hvad der er for og bag.

    SvarSlet
  8. Sikke fine mærker, du har fået lavet ..
    jeg synes jo det lige er prikken over i'et med sådan et mærke ..
    det, der gør det sidste finish.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig kan du sætte dit fine mærke på dine ting.
    Det giver lige lidt ekstra med mærket. Men jeg kender godt dine tanker, dem havde jeg også de første par gange, men så! Nu mangler de, hvis jeg ikke har fået mærket sat i :o)
    Vær du bare stolt af det du for fra hænderne ♥

    SvarSlet
  10. Selvfølgelig skal du stolt sætte de fine mærker i det strik, du har lagt flid, talent og kærlighed i!

    SvarSlet
  11. HOV nu kom jeg også til at bestille nogle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha ha, det er hævnen for alle de tusser jeg har købt :-D

      Slet