søndag den 8. januar 2012

Skovtur

Jeg tvivler på om den nogensinde kommer med på skovtur, for den er mega tarvelig!! Den tryller mine fedtdepoter MEGET større når jeg tager den på.....
Den viser alle skavanker frem! Måske når der er røget 5 kg mere, måske der får den lov til at blive luftet.....
MEGA ØV!

Men den har været dejlig at strikke og den er blevet rigtig fin, bare ikke på mig!



Faktaboks
Opskrift: Skovtur af Annette Danielsen
Garn: 1 tråd blackhill højlandsgarn farven "solskin" fra garnudsalg. 
          1 tråd geilsk uld/bomuld i farven C29
Pind: 3,5



22 kommentarer:

  1. Øv, for den er sørme ellers blevet flot :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en skam, for den ser ellers yderst vellykket ud.

    SvarSlet
  3. Øv,hvor ærgeligt ;(
    Hvis det er nogen trøst så er du ikke den eneste der har en for lille skovtur ,))
    Min er dog trævlet op.

    Yt

    SvarSlet
  4. hej Camilla
    nej hvor træls.
    Det er ellers en rigtig flot kjole - og flot farve.
    Men kommer der 5 kg +, så kan det være det samme.
    (vi skulle egentlig have et sted herinde for køb/salg/bytte af strikketøj der ikke lige ramte plet på en selv ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Åååå, den var nydelig. Har flere hesper med høylandsull liggende og kunne godt tenkt meg å strikke den. Må prøve å få tak i boka :-))

    SvarSlet
  6. Den ser jo helt nydelig ut, så synd at den ikke passer helt enda. Vips, en dag er den perfekt =)
    Klem Siv

    SvarSlet
  7. Den var virkelig nydelig, og lekker farge!

    SvarSlet
  8. Den er bare så flot og farven er helt vidunderlig, lige til at blive i forårshumør af.
    Hvis du vejer 5 kg for meget, kan den måske være den perfekte motivationsfaktor.

    SvarSlet
  9. Tak for alle jeres søde ord :-) Jeg er nemlig blevet meget motiveret af at være for tyk til kjolen, så nu taber jeg lige 5 kg fra nu!

    SvarSlet
  10. hej
    øv da den er da ellers kanon flot.. så nu hepper jeg på du smider dine 5 kg og vi så får den af se på dig... er sikker på at den vil være smuk til dig her i foråret..

    SvarSlet
  11. Jeg er enig. Den er drønflot. Virkelig lækker farve og model. Jeg er beæret, men god motivation. Jeg glæder mig til at se et foto af dig i kjolen :)

    SvarSlet
  12. Hvor er den flot!
    Ærgerligt at den ikke passer.
    Lige omvendt min cardigan der blev alt for stor efter vask :-)
    Held og lykke med vægttab!

    SvarSlet
  13. Hej snut! Hvad skete der? Trak den sig sammen efter vask? Den så ellers SÅ fin ud på dig! Nå, men jeg er klar på nogle løbeture, så vi kan blive smækre sammen igen ;-)

    SvarSlet
  14. Sød kjole, jeg kan godt lide farven. Tillykke med din beslutning om, at du bare vil passe den, hvad søren 5 kg er da ikke så meget :-))

    SvarSlet
  15. Kjolen er sådan set ikke for lille, strik giver sig jo bare og holder ikke det inde der skal holdes inde, så jeg skal bare lige have lidt af den bløde mave af inden det ser godt ud.

    SvarSlet
  16. Flot farve!! Jeg kan sagtens følge dig - for i bogen ligner den en model, der er skabt for slanke....men den er så fin - og som motivationsfaktor er det måske ikke så ringe endda :-)

    SvarSlet
  17. Øv Camilla - det er en vidunderlig farve og en skøn model...jeg er dog sikker på du snart kommer til at smyge dig i den...;-))

    kh Jane

    SvarSlet
  18. På et kursus med AD så jeg mange prøve denne model-De fremviste alle"deller" også de ret slanke.Jeg er en alnm M,men kunne dy mig efter et kig i spejlet:-)Den model kalder kun på meget slanke.Så måske er du slet ikke for "stor",men modellen er kun til ultra tynde...:-)

    SvarSlet
  19. Øv, den er ellers blevet så flot. Min har samme problem, selv om der er taget dobbelt ud, så modellen passer vist bedst til tynde "drengeskikkelser"

    SvarSlet
  20. Den er ellers blevet rigtig flot. Meeeen der er bare nogle modeller man ikke foeler sig tilpas i. Og saa siger jeg " hellere en delle-skjuler end en delle-fremviser hihi". Laeg den i gavekassen. Den skal nok finde en lykkelig ejer.

    SvarSlet
  21. Din Skovtur er simpelthen så lækker, Camilla!

    Men man skal føle sig godt tilpas i tøjet for at bruge det (og så er vi jo nok også meget selvkritiske..... de fleste vil helt sikkert synes du ser herregodt og slank ud i den kjole! Min mand synes ikke jeg ser tyk ud i min Drops-tunika, men det gør jeg!!!!!!).

    Jeg vil så gerne strikke Regnvejrsdag, men den må simpelthen vente til jeg har tabt tilstrækkelig meget..... Skovtur kan jeg godt finde på at strikke trods deller; så må der bare en cardigan over til at skjule det værste på siderne (så skal jeg bare trække maven ind - suk).

    SvarSlet