søndag den 15. januar 2012

Ryg + højre forstykke!

Når man tager på weekend med kun ét strikketøj, så giver monogamien ligesom sig selv, jeg kan kun strikke på min cardigan og det er ret smart, for nu er det ikke så sjovt mere. Pinde 6 er hårdt for hænderne.
Men i går strikkede jeg det ene forstykke, så det går jo ret hurtigt. Når det andet forstykke er færdigt, måske i morgen, må jeg slå op til Clara. Jeg har købt tykt alpaca hos Tøndering i Århus, så den bliver stor nok til yngstepigen på 5.


9 kommentarer:

  1. Lækker, lækker........

    Den bog er altså også nødt til at lande i min reol.

    SvarSlet
  2. Av det går stærkt. Næste weekend har du den på ryggen.

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at blive en skøn cardigan. Jeg håber fingrene holder, for tykke pinde er svære at have med at gøre.

    SvarSlet
  4. Wow, jeg kan allerede se, hvor skøn den bliver. Bare hæng i Camilla, den vil helt sikkert være det værd.

    SvarSlet
  5. Den bliver skøn glæder mig til at se den helt færdig :0)

    SvarSlet
  6. Du er hurtig på pindene, søde! Glæder mig til at se den færdig :-)

    SvarSlet
  7. Den bliver bare sååå god :-) men du har ret , det er mega hårdt for fingre og arme at strikke på tykke pinde , lige nu må mine pinde vige for hækle nål pga. smerter i arme og fingre :-((
    den der cardi er også på min liste ....

    SvarSlet
  8. Den bliver vist en favoritcardigan - lækker farve og flot, flot model. God strikkefornøjelse med resten :-)

    SvarSlet