mandag den 23. januar 2012

Lektier

 Tænk engang at det kan kaldes lektier. Men jeg har Materiel Design (håndarbejde og sløj slået sammen) på seminariet og til på fredag skal jeg lave et undervisningsforløb omkring et stykke legetøj eleverne selv skal kunne lave. Så jeg har hæklet en lille bold.
En anden lektie er den store puff, jeg er ved at strikke.

Det er virkelig hårdt at gå i skole.......



Den lille transe i toppen er ikke for at få den til at ligne et æble, det er bare så den kan hænge på min opslagstavle på skolen :-)

10 kommentarer:

  1. Du er da godt nok hurtig og effektiv - en rigtig mønsterelev...elller.. ;-)
    Farverne er bare skønne - hurra for alle de lækre muskat rester!

    SvarSlet
  2. Sikke en sød lille bold. Hvor er det overskudsagtigt bare lige at producere et stykke legetøj. Ideen er god og mon ikke eleverne synes det er et sjovt og overskueligt projekt, jeg tror det.

    SvarSlet
  3. Ja, det må godt nok være træls at få lektier for i det fag :-)

    Supergod ide - ungerne kan lige så godt lære at hækle og strikke i skolen....så er vi sikre på de kan strikke varme strømper og slumretæpper til os når vi bliver gamle!

    SvarSlet
  4. Det er nemlig den slags livet skal fyldes med..... ting hvor både arbejde og passion følges - jeg vil også gerne have den slags lektier :-) God arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Eller hænge i en nøglering. Held og lykke med opgaven

    SvarSlet
  6. Ja du har det godt hårdt... Stakkels dig ;)))))
    Hvis du ikke får topkarakter i det fag er der hvis noget galt...

    SvarSlet
  7. "Faldt" lige tilfældigt over din blog..
    må vist lige holde øje med dig ;0)

    SvarSlet
  8. For ei søt lita kule. Den blir perfekt å henge på en nøkkelring. Artig å strikke småting av restegarn :-))

    SvarSlet
  9. At finde 5 blogs udaf så mange kreative og inspirerende blogsider er pokkers svært, for hvor er i gode, men i den Awards jeg har fået og skal give videre, er der nogle regler som så gør det lidt lettere at sortere fra.
    Jeg vil gerne have lov til at give dig denne Award fordi er en kreativ pige med øje for lækker strik. Selvom man ikke er til strik er din blog et besøg hver. Håber du vil modtage min norminering.

    Du skal videregive den til 5 blogs, som du vil vise anderkendelse. Liebster Blog billedet, kan benyttes til eventuelle indlæg. Liebster Blog Award må gives til blogs, som har under 200 faste læsere. Slutteligt kan du med billede og ord fortælle på din blog, at du har modtaget Liebster Blog Award.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  10. Hej Camilla

    Jeg tillader mig at svare på dit cupcake spørgsmål her.. Det er helt sikkert IKKE nogle af mine, da jeg aldrig har solgt nogle. Kun lavet til mig selv, venner og familie men aldrig solgt. Så jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvad de er lavet af... Men hvis de er lavet som mine, (aner jeg jo ikke om de er...) så er de helt sikkert ikke giftige, da toppen består af sukkermasse... Som den slags man f.eks. kan købe færdigt sukkerpynt til kager.. Du kan jo evt. prøve at dufte og slikke lidt på den og se, om det smager sødt, hvis ja, så vil jeg tage det helt roligt. Hvis nej, så kan det jo være lavet af gibs, spartelmasse eller andre former for ler eller ligende. Så vil jeg måske enten lige ringe til egen læge, men hvis hun er upåvirket, se tiden an og så tage det derfra??? Tror hvis der er noget der ikke er helt spiseligt, så vil det vise sig med dårlig mave og såen, men er jo heller ikke læge...
    Håber du kan bruge mit svar til noget

    Mvh Susanne

    SvarSlet