onsdag den 18. januar 2012

Garn garn garn

Det er bedre end blomster!! Jeg syntes det her garn er så smukt og det dufter så godt! Det får lov til at stå fremme i bogreolen for de er lige så flotte som en buket sprøde tulipaner, og de dufter ligeså godt.
De hedder Pæreskræl, meleret rose, pandekage, sorten muld, atlanterhav og blæk. Er de ikke smukke? De står i reolen og hygger sig med konkylie, stubmark, en god cigar, skovbær, solskin, flødekaramel og honning fra sidste bestilling. Det lyder som et eventyr. Garnudsalg kan det der med garn og skønne navne!



15 kommentarer:

  1. Du har så evigt ret.
    Jeg er også vild med både, duften, navnene og farverne....

    SvarSlet
  2. Det var masse flott garn! Og fiiine farger:) Hva for planer har du for det?

    SvarSlet
  3. Jo, det er smadderflot og vil klæde enhver reol og stuen med. Jeg har også mit garnlager på reolerne, og det er jeg meget glad for. Der kommer iøvrigt snart mere til, men herom mere på min blog senere.

    SvarSlet
  4. Sikke nogen skønne farver. Jeg er også vil med garnet fra garnudsalg.dk. Men jeg håber at du har underlag under garnet i reolen. Der er jo spindolie i garnet, og det kan give nogen grimme rander i reolen

    SvarSlet
  5. Tak for dit gode råd Merete, det vil jeg huske!

    SvarSlet
  6. Ih,ja. Men det er kun os strikkere der kan forstå sådan noget (smil). Til de andre (udenforstående hihi) må du sige det er moderne kunst hihi.

    SvarSlet
  7. Hvor lækkert med nyt garn og i sådanne nogle skønne farver. Jo garnudsalg.dk har sans for det med navne, gad vide om det ikke er Liselotte der er idemanden bag dem.
    Det bliver spændende at se, hvad du får lavet af alt det garn.

    SvarSlet
  8. Jeg har faktisk slet ikke planer med alt garnet, noget af det skal stribes i et lille projekt jeg har gang i :-) Resten skal stå på reolen og inspirere mig til nye projekter. Det er en god måde at finde på flotte farvekombinationer, nogle farver finder hinanden, farver man ikke på forhånd havde gennemskuet ville passe sammen.

    SvarSlet
  9. smukt smukt smukt ...er vist det rigtige ord ...
    knus♥

    SvarSlet
  10. Sikke smukke farver du har fået hjem. Kan godt forstå at de skal stå i reolen og bare nydes :-)Må snart prøve garn fra Garnudsalg :-)
    Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det.
    Majbritt

    SvarSlet
  11. hej
    ja de har flotog dejligt garn der, jeg har også fået en pakke der fra i dag men nogle af de farver som du har, så der har da været gang i pakke budet her til byen i dag.

    glæder mig til at se hvad du skal omsætte alt det dejlige garn til.

    SvarSlet
  12. Det er også nogle skønne farver du har fået - 3 af dem bor ogå her hos mig.
    Rosameleret camomille siger du? Ikke nogen dårlig ide :) hvilken tråd bruger du mere? Ærgrer mig lidt over, at jeg kun har et nøgle af hver farve. Så vidt jeg se skal man bruge 2 til et camomille?
    Så ærgerligt at være nødt til at bestille mere :)

    SvarSlet
  13. Mums....... Åh, ja, synet af garn kan man jo nyde i timevis.

    Og specifikke planer behøver man bestemt ikke have for købe (mere) garn :-) Hvis man bare sørger for at have lidt af det hele og meget af noget, så er der til både små og store projekter!!!

    Glæder mig meget til at se, hvad garnet bliver omsat til hen af vejen :-)

    SvarSlet