tirsdag den 3. januar 2012

Det pureste guld!

Lige nu på min gæsteseng, ligger et sjal så smukt at jeg aldrig har set noget lignende! Jeg har ingen ord for hvor smukt det er, eller for hvor smuk gerningen er!!! Søde søde Mette har strikket dette sjal til MIG! Jeg har købt garn og opskrift i september og allerede nu er lynstrikkeren færdig! Jeg forelskede mig i dette sjal på BC-Garns stand til garnmesse i august, og Mette elsker at strikke lace, så hun lovede at strikke det for mig, jeg turde ikke selv kaste mig ud i så vanvittigt et projekt, den rene silke (!!) er for dyrt til at eksperimentere med, så jeg turde ikke selv. Jeg har ingen ord for hvor taknemmelig jeg er. TAK TAK TAK søde søde Mette!!!!!!!



17 kommentarer:

  1. Det er godt nok flot. Dejligt at I kan hjælpe hinanden

    SvarSlet
  2. Du godeste, hvor er det dog smukt - heldige dig, der har en Mette, med sådan et talent :-)

    SvarSlet
  3. Oj oj oj, det var noe av det mest forseggjorte jeg har sett! Heldige du:)

    SvarSlet
  4. Any time. Det har været mega sjovt hele vejen igennem.

    SvarSlet
  5. Ja, det er da flot, det forstår jeg godt du måtte eje.

    Flot arbejde!

    SvarSlet
  6. Ufattelig smukt sjal! Sikken et arbejde - forstår godt du er glad for det:-)

    SvarSlet
  7. WOW Hvor er det smukt!!
    Sikke et arbejde.
    Kan sørme godt forstå du er glad for det.

    SvarSlet
  8. Godt gået Mette - og heldige dig Camilla ;O)

    SvarSlet
  9. Det kan jeg godt forstå, du er glad for. Det er meget smukt og sikken et arbejde, din veninde har lagt i det. Skønt.

    SvarSlet
  10. Det er meget meget smukt det sjal, og flot strikket, kan godt forstå du er glad for det.

    SvarSlet
  11. Wow, wow og mere wow. Det er superfantalastisk smukt, sikke et imponerende håndarbejde. Jeg bliver helt blød i knæene. Sejt af Mette og superheldige dig.

    SvarSlet
  12. hej
    det er jo et helt kunstværk... kanon flot og så er det jo lige din farve... sikker på det kommer at se pisse godt ud på dig også.

    SvarSlet
  13. Jeg kan godt forstå du er glad...det er da en helt utrolig flot sjal Mette har strikket til dig der.;)

    SvarSlet
  14. Kan vidst ikke sige andet en WAUW!!! Hvor er det dog bare utrolig smukt!!!

    SvarSlet
  15. Jeg kan godt forstå du er glad for det smukke sjal Camilla. Flot arbejde Mette har gjort.

    Men ved du hvad, jeg er sikker på at du sagtens kan strikke lignede selv. Du er så dygtig med dine pinde.

    Du kan jo starte med en ikke så dyr garn, så du ikke bliver for nervøs, så skal du bare se lace i lange baner fra din hånd..

    SvarSlet
  16. Whau - ord er fattige her. Det er virkelig smukt. Hun har da også et hjerte af guld, hende Mette, og er vildt dygtig til at strikke lace.

    SvarSlet
  17. Holy S... hvor er det bare flot. Hvor er det laekkert naar man saadan kan hjaelpe hinanden.
    Oeh, kan vi faa billede med indhold fnis.
    Rigtigt godt nytaar.

    SvarSlet