søndag den 11. december 2011

Wurm hue til lillepigen

Jeg blev faktisk færdig med denne hue for en uges tid siden, men den har ligget i børnehaven, og hvis den endelig var med hjemme var det for mørkt udenfor til gode billeder. I dag har vejret været skønt, så vi har nydt dagen inde i byen med bl.a Aros, julemarked, shopping og frokost. Dejlig søndag.

I det skønne vejr fik jeg nogle billeder af den unge dame...





Faktaboks:
Opskrift: Wurm
Ændringer: Ja, jeg har strikket i dobbelt alpaca, og det bliver lidt for tykt til den dobbelte kant, så jeg har lavet en almindelig rib
Garn: Den lille dame har valgt lilla og lyserød alpaca fra drops. Yndlingsgarnet!
Pind: 4, forkortede og en 40 cm wire. NICE!!
Hot or not: Esther er glad, og så er det et hit!

9 kommentarer:

  1. Sikke en skøn hue og en endnu skønnere unge. Den er da helt perfekt i pigefarver og alting.

    SvarSlet
  2. Lyder som en rigtig dejlig dag :-) Dejlige farver hun har valgt, den ser skøn ud, alpaca er lækker.
    God dag

    SvarSlet
  3. Dejlig hue, barn og oplevelsesdag.
    Jeg skal selv på Aros og i ridehuset på tirsdag. Glæder mig.

    SvarSlet
  4. hej
    ja den er fin og jeg har set den i brug... hun ser rigtig sød ud md den på. og meget varm

    SvarSlet
  5. Så skjønn! Kul og søt på samme tid =)

    SvarSlet
  6. Den er bare blevet så fiiin :-)Det lyder som en skøn dag :-)

    SvarSlet
  7. Ih hvor er den dog bare skøn! :D

    /Ivalu - http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet