mandag den 5. december 2011

Islænder in progress :)

Det går derudad med min islænder, og jeg glæder mig mega til den er færdig. Jeg er i fuld gang med ærmerne.
Jeg har måtte trævle en del op, fordi jeg strikker stramt i mønsterdelen, det har jeg løst ved at strikke mønster på pind 5 og resten på pind 4, det fungerer perfekt. Den bliver strikket i dobbelt alpaca, så den er super dejlig blød! Opskriften fandt jeg her på kvicklys hjemmeside.





I dag kom jeg ENDELIG på nettet igen, efter næsten en hel ude uden internet!!!

15 kommentarer:

  1. Dejligt at have dig tilbage :-) Lækker vams af en sweater - den skal nok slides af dig :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage. Din islænder ser skøn ud :)

    SvarSlet
  3. Hej igen ;OD
    Hvor bliver din islænder bare skøn..
    Jeg er fuld af beundring fover din energi og gåpåmod med pindene....

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk! Den tror jeg også du bliver glad for. God idé med pindstørrelsen, selvom jeg for mit eget vedkommende skal gøre det modsat, fordi mønster bliver for løst..

    SvarSlet
  5. Den trøje ser rigtig lækker ud

    SvarSlet
  6. Det må have været hårdt at være netløs. Velkommen igen. Og sikken en skøn islænder, du har undervejs.

    SvarSlet
  7. Den uge må da have givet dig frie hænder til at få strikket ,o)
    Det bliver en flot islænder - fantastisk at finde den på kvicklys hjemmeside ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. hej
    den ser rigtig fin ud.. glæder mig da til at se den på...
    perfekt til det danskevinter vejer.

    SvarSlet
  9. Stakkels dig, uden internet er man da helt lost.
    Din islænder bliver så lækker.

    SvarSlet
  10. Den bliver bare så fin og fantastisk lækker blød :-)

    SvarSlet
  11. Den islænder bliver da SÅ FED!!!!!

    Dejligt du har internet igen; utroligt så "afhængig" man bliver af det - og det går først helt op for én når det ikke virker!

    SvarSlet
  12. Årh den ser lækker ud - jeg elsker islændertrøjer. Stod der en hel uge uden internet, og jeg går total i panik bare vores er nede nogle timer!!!

    SvarSlet
  13. Jeg er enig: Dejligt, du er tilbage.
    Din islænder bliver så fin!!

    SvarSlet