fredag den 16. december 2011

Fødselsdagsgaver fra mine yndlingstanter :)

Jeg har fødselsdag, og til morgen har jeg siddet med kaffe, rundstykker og mine to strikketanter, Lykke og Mette.
De har givet mig skønne gaver: Den fede fede Namaste rundpindeetui fra Fandango, og en bog om cupcakes fra Morten Heiberg med mange flotte muffinsforme i forskellige farver og størrelser. Skønne skønne gaver :)

En god dag venter, shopping med Lykke og i aften kommer hele min familie til tapas og masser af dejlig rødvin :)


15 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen og sikke nogen fede gaver

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med dagen og med de flotte gaver. Jeg håber du får en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. hipp hurra! Gratulerer med dagen :) Nyt den og ha en supr helg :)

    SvarSlet
  4. Hjertelig tilykke med dagen....

    skønne gaver du allerede har fået... mums..

    Tapas og rødvin... så er aftenen lagt op til at blive en dejlig én af slagsen...

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen. Og rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen
    - og super skønne gaver ;O)

    SvarSlet
  7. Hej

    Stort tillykke med dagen, det lyder til den er starte super hyggligt. håber det forsætter.

    SvarSlet
  8. Tillykke med dagen. Lækre gaver du allerede har høstet

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med fødselsdagen i dag. Lækre gaver og ja.. den taske har jeg også på min ønskeseddel. Fortsat dejlig dag og kh
    Henriette .-)))

    SvarSlet
  10. Endnu en gang et kæææmpe tillykke til dig! Det har været en fornøjelse at være sammen med dig i dig - lidt ældre og lidt mere distræt ;-)
    Fortsat god dag, du skønne!

    SvarSlet
  11. Hip hip hurra tillykke med fødselsdagen :-) Håber du har haft en dejlig dag med strikketøserne og sikke lækre gaver du har fået.
    Fortsat dejlig dag
    Majbritt

    SvarSlet
  12. Bestemt lækre gaver valgt med omhu præcis til dig. Stort tillykke med dagen i morgen. Knus Louise

    SvarSlet
  13. Det lyder som det perfekte program til en skøn fødselsdag: morgenhygge, shopping og rødvin & tapas!!!

    Hjerteligt tillykke med fødselsdagen, Camilla!

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med fødselsdagen! :D

    Knus fra Ivalu

    http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Gratulerer med fødselsdagen. OG FOR EN VIDUNDERLIG gave du har fått.

    SvarSlet