onsdag den 14. december 2011

Farver og striber

Bølgetæppet har ligge i kurven i rigtig lang tid, for nogle dage siden tog jeg det op igen, og troede at jeg kunne huske systemet, det kunne jeg ikke. Jeg kunne slet ikke huske hvordan man lavede bølgedalene. Jeg måtte gennemlæse opskriften igen, og nu er jeg på rette vej, 8 nye striber er det blevet til over den sidste tid. Jeg er blevet fuldstændig grebet af farvelegen. 

Det er til storetøsen, hun skal have det som sengetæppe. 
Jeg hækler i dejlige arwetta, du kan se alle de farver jeg har i kurven lige her






Opskriften er fra denne skønne skønne blog, Attic24

6 kommentarer:

  1. Det bliver utrolig smukt og kan live op overalt. Gid jeg kunne hækle.

    SvarSlet
  2. hej
    det ser flot ud med masser af farve.. kan man da kun blive glad af.

    SvarSlet
  3. Det er helt utroligt som man hurtigt glemmer et mønster, og dette er endda med gentagelse på gentagelse.. men pyt når det hurtigt kommer ind på "tavlen" igen...
    Skøn farveorie til storetøsen bliver det

    SvarSlet
  4. Åh Åh - jeg har da også et ufærdigt bølgetæppe liggende et eller andet sted. Selve tæppet er egentlig færdigt, men et forsøg på at hækle en kant udenom mislykkedes og så røg hele molevitten i skammekrogen. Måske jeg skal finde det frem igen .....

    Dit tæppe ser lækkert ud :-)

    SvarSlet
  5. Det bliver så flot. Jeg elsker bare de farver. God idé at bruge Arwetta!

    SvarSlet
  6. mums! - Det er altså kræs for både øjne og hænder :-)

    SvarSlet