tirsdag den 15. november 2011

Nu som modelstrikker

Jeg er altså lidt stolt. For jeg har strikket et model op til yndlingsbiksen. Jeg syntes det er at stige et niveau som strikker, når man er blevet dygtig nok til at strikke modeller op. Jeg gør det kun for at hjælpe søde Mette, og ikke fordi jeg mangler noget at strikke på. Men det er en fin udfordring at skulle følge en opskrift 100%, og også at strikke noget man måske ikke ellers ville strikke.

Modellen er fra Onion, og garnet er deres lækre økologiske Cotton og merino.

Du kan købe garn og opskrift lige her.


Knapperne ser blå ud på billedet, det er de slet ikke! De er lilla og passer perfekt til trøjen!

14 kommentarer:

  1. Smuk farve :-)
    Self kan du da strikke for andre , du er jo super dygtig med dine pinde ;-)

    SvarSlet
  2. Godt gået Camilla, det skal du være stolt af :)
    Og hvor er den bare sød

    SvarSlet
  3. hej den er rigtig sød, og det er da klart at det betyder at du er rygget et trin op af trappen til super duper strikker, toppe af kagen, men trode du var der. du laver jo så mange rigtig flotte ting.

    SvarSlet
  4. Du er altså så sej, Camilla!! Hvor er den blevet flot og mon ikke den kommer til at "sælge godt" når den kommer op i butikken?!

    Hvis ikke du allerede er blevet hyret til endnu en model, bliver du det jo nok snart :-) Men du kan forhåbentlig lige nå at få enten en lækker Skovtur eller Islænder af pindene først.....

    SvarSlet
  5. Dejligt at få sådan et klap på skulderen Camilla.. og så efter så kort tid du har strikket!!! Tillykke med det.
    Velfortjent for du strikker ualmindeligt smukt synes jeg.

    SvarSlet
  6. Hvor er det både godt og meget flot gået Camilla,det kan du roligt være stolt af.

    Jeg er sikker på det ikke er sidste model du har strikket op ;-)

    kh Jane

    SvarSlet
  7. Tillykke med at ufordringen lykkes, det er en meget flot trøje du har strikket. Gå bare i gang med den næste :-)

    SvarSlet
  8. Den er rigtig sød - og flot strikket Camilla:-)

    SvarSlet
  9. Det er da noget! sådan at få sit arbejde udstillet. Meget sød og flot trøje.

    SvarSlet
  10. ja det er en flot model
    - og tillykke med din status som modelstrikker.
    mvh Mona

    SvarSlet
  11. Søde Camilla. Kan ikke forstå at det kan blive ved med at komme bag på dig at du er så dygtig! (Jeg vender tilbage næste gang der er noget brombærstrik jeg skal have klaret ;-)

    SvarSlet