lørdag den 5. november 2011

Fortryllende strømpegarn

Jeg har i et stykke tid haft et godt øje til Julias garn, især to nøgler af hendes strømpegarn vendte jeg hele tiden tilbage til, jeg skulle hele siden sikre mig at de ikke var solgt.
Til sidst måtte jeg jo indse, at på et eller andet tidspunkt ville de blive solgt, og det ville være en tragedie. Det strømpegarn skal stribes på magisk, og stadig ikke besluttet, vis. Jeg overvejer at bruge et tredie farve, men jeg ved det ikke endnu. Glæder mig til de skal bo på mine fødder!!!

Se selv hvor skønt det er:


Se mere af Ålerusens garn på hendes blog lige her

6 kommentarer:

  1. hej
    helt klart noget lækket garn.. og de kan komme til at se fint ud omkring dine fødder er jeg sikker på.

    SvarSlet
  2. Tak!! Jeg bliver sgu glad, når du bliver så glad for garnet.

    SvarSlet
  3. hold da op en smuk farve, kan godt forstå at du bare måtte eje :0)

    SvarSlet
  4. Åh, ja, det er nogle smukke garner Julia laver og kan godt forstå du er faldet pladask for disse LÆKRE farver!!!

    Jeg glæder mig meget til at se et par fantastiske strømper vokse af pindene.......

    Sådan et par smukke strømper er vist det man forstår ved at passe og pleje sine fødder, ikk`?

    SvarSlet
  5. Du har ret... det er ufatteligt skønt at skue. JEg må vist forbi hende igen. Indtil videre har jeg en drøm om at strikke mig en Nessie eller to nemlig :)

    God aften og knit on
    Henriette

    SvarSlet