torsdag den 10. november 2011

Alpaca og silke luksus

Jeg har en veninde som slet ikke er til strik. Alligevel har hun tigget om at jeg strikkede hende en hue.
Det har jeg gjort nu. Den er strikket i en tråd alpaca og en tråd alpaca silk, og den er SÅ dejlig blød!
Jeg skal se hende lige om lidt, så jeg har pakket huen fin ind. Hun aner slet ikke at jeg har strikket en til hende, jeg håber hun syntes om den, ellers beholder jeg den gladeligt selv!

Datteren agerer model.




Opskriften er gratis og er fundet på Ravelry

Det er den letteste opskrift i verden, for den kan tilpasses garn og størrelse meget nemt!

15 kommentarer:

  1. Skøn gave at modtage veninden med. Af lækkert garn i flot farve.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig overraskelse at få.
    Den ser smart ud.

    Yt

    SvarSlet
  3. Wauv en fin hue og garnet er jo det rene lækkeri :-)

    SvarSlet
  4. Ser lækker ud!

    Mor - sådan en vil jeg også have...... var Lises kommentar da hun så billedet ;-)

    SvarSlet
  5. Gitte: Jamen så må du igang :-) Min yngste (hende der har den på på billedet) vil også have en, men i tøsefarver, lilla og lyserød :)

    SvarSlet
  6. åh den ser god ud, håber hun bliver glad, det gør hun også, det er jo skønt at få sådan en gave ♥

    SvarSlet
  7. ps. sikken en køn model, du har fået til at vise huen frem ♥

    SvarSlet
  8. Den er virkelig lækker bare at se på! Og modellen er som nævnt også bare smuk. Kram

    SvarSlet
  9. Altså, Camilla, du er omgivet af heldige veninder og familie - de er heldige at have sådan en skøn, varmhjertet hurtigstrikker i deres omkreds!!!

    Lækker hue iøvrigt :-)

    SvarSlet
  10. Det er altid dejligt at få hjemmestrik, og sådan en flot, blød hue kan da kun falde i god jord

    SvarSlet
  11. Rigtig sød hue - men modellen, der har den på er da absolut smuk. Sikke en skøn opstopper! :-)
    kh.
    Marlene

    SvarSlet
  12. Marlene: Tusind tak! Opstopperen har hun efter moderen :)

    SvarSlet
  13. Ih saadan een kunne jeg godt bo i mums.

    SvarSlet