onsdag den 19. oktober 2011

Lille Livstykke

YES YES YES YES!!! I did it!

Endelig er jeg færdig! Den har været længe undervejs og jeg har vist brokket mig en del :-)
I går blev den vasket, i nat har den tørret og til morgen fik den syet den fine knap i som jeg har købt på Fanø hos Lisa Renner.

Noomi er glad, den passer hende perfekt, og hun har haft den på hele dagen.





Faktaboks:
Opskrift: Lille Livstykke fra Geilsk
Str: 12 år
Pinde: knit pro str 3 i metal
Ændringer: ingen!

En stor tak til tanterne, Lykke og Mette, for at holde mit ynk ud undervejs!

22 kommentarer:

  1. Skøn Livstykke.. Begge mener jeg<3

    SvarSlet
  2. Godt du holdt ud, den er blevet rigtig sød og klædelig.

    SvarSlet
  3. Godt kæmpet, søde! Den er fantastisk fin til hende - passer jo perfekt :-) glæder mig til at sen "live" lidt senere...
    - Og hvis man ikke skulle kunne klynke hos sine tanter, hvor så??

    SvarSlet
  4. Ja det er en fantastisk følelse når man kommer i mål. Er ærmer ikke også meeeget lange ?

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet flot. Det er så dejligt når man endelig er færdig med et projekt der har trukket tænder ud :-))

    SvarSlet
  6. Hvor er den altså bare sød.

    Og jeg faldt lige over en reklame for 25% rabat på Alpaca garn. Og jeg kom til at tænke på dig. Så hvis du ikke allerede har set det, så er linket her:
    http://garnvaerkstedet.blogspot.com/2011/10/alpacafest.html

    Hav en skøn dag. ;)

    -Ivalu

    SvarSlet
  7. Godt ,at du holdt ved til den smukke ende. De er rigtig flotte sammen :-)
    Majbritt

    SvarSlet
  8. Hey - godt gået, Camilla :-)

    Din datter har fået den skønneste trøje, der sidder superflot; den var hele ventetiden værd for hende!!

    SvarSlet
  9. Den er bare blevet rigtig flot.
    Det er en rigtig god, blå farve - og knappen passer perfekt.
    mvh Mona

    SvarSlet
  10. Hvor er den blevet fin! Og den klæder den unge dame forrygende ;o) Dejlig detalje med prikkerne på knappen.

    SvarSlet
  11. Smuk og virkelig lækker! :)

    SvarSlet
  12. Godt at du ikke gav op undervejs, for den er virkelig blevet flot:-)

    SvarSlet
  13. Hvor er den blevet flot og den er utrolig jævnt strikket, kan godt forstå hun blev glad for den.

    SvarSlet
  14. Sikke flot den er blevet, og hvor den da klæder din datter. Godt du var vedholdende :-)

    SvarSlet
  15. Super flot og den klæder din smukke datter rigtig godt.

    SvarSlet
  16. Hvor er den flot, farven klær hende godt. Passer godt til jeans.

    SvarSlet
  17. Det var godt du holdt ud for resultatet er helt fantastisk.

    SvarSlet
  18. hej
    hvor er den blevet flot.

    SvarSlet
  19. Rigtig lækker trøje. Knappen er så fin med de små prikker. Skøn trøje til en skøn pige ;-)

    SvarSlet
  20. Hvor er den blevet fin! Så sød;-)

    SvarSlet
  21. Hun så godt nok også glad ud. Godt gået, søde. Og som Lykke siger, vi holder meget gerne din ynk ud. Selv om vi aldrig kunne drømme om at gøre det samme ;-0

    SvarSlet
  22. Lækker trøje til en sød tøs - men nøj jeg kan godt forstå, hvis den kræver sin kvinde med tålmodighed som en engel...... overvejer selv projektet - men det kræver måske en uge i enerum, så mine omgivelser ikke skal høre på al mit brok over tynde pinde og de mang gentagelser - Godt gået :-)

    SvarSlet