søndag den 23. oktober 2011

Latte baby til Gøteborg

Vi har været 3 dage i Gøteborg, for min veninde deroppe har fået verdens absolut dejligste baby! Jeg har sendt strik derop nogle gange, men jeg ville også have lidt med når jeg kom. Jeg kastede mig over Liselottes vidunderlige Latte baby sweater, jeg havde set at strikkefuglen, havde strikket den på rekord tid, så jeg gjorde hende kunsten efter. Hun har ret, det tager ikke lang til, og det er en fryd at strikke den.

I får et billede af den inden den kom i vaskemaskinen, det kan man godt se må det uens strik, det rettede sig smukt efter vask :)



Faktaboks:
Opskrift: Liselottes Latte Baby Sweater
Pinde: 3
Garn: Blackhill højlandsgarn fra Garnudsalg, andeæg og stubmark (skønne navne!)
Ændringer: Strikket en anelse længere.
GODT RÅD: luk ikke halsen af for stramt, for den skal bukkes ned og sys fast, min blev lige stram nok!

7 kommentarer:

  1. Den er så super kær, jeg venter bare på en god undskyldning for at strikke den igen :-)
    Håber hun blev glad for den.
    Garnudsalg har de herligste navne til garnet :-)
    God søndag
    majbritt

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er den sød en rigtig dejlig gave.

    Dit livstykke i det forrige indlæg er vel nok blevet både flot og lækker.....godt gået ;-)

    kh Jane

    SvarSlet
  3. Det er bare sådan en sød lille babysweater!! Din veninde - og baby - er heldige at have dig!

    SvarSlet
  4. Den blev bare så fin og du tryller da frem med babystrik i flæng! Håber den blev godt modtaget i det svenske!

    SvarSlet
  5. Den må jeg da lige tjekke. Den ser så lækker ud.

    SvarSlet