fredag den 7. oktober 2011

Evighedsærmer

Jeg var ikke sikker på om de ærmer nogensinde ville blive færdige. To på én gang er fantastisk, men jeg syntes det har taget mig 1000 år. Nej, jeg har ikke været 100 % monogam, men næsten, jeg slog op til ærmerne på Fanø, og jeg strikker stadig på dem. Måske det er fordi jeg måler dem efter hver omgang, for at se om de på magisk vis, endelig er lange nok.
De er stadig ikke lange nok, jeg mangler 6-7 cm!! Min datter har virkelig lange arme :)

Men hvis jeg ikke snart meldte mig under fanen her på bloggen, ville I måske være bange for om jeg var gået helt i stå :-)


Hvis nogle er i tvivl, så er det livstykkestrøjen fra Geilsk jeg strikker. Den er til min datter, og hun står og tripper imens jeg strikker :)

8 kommentarer:

  1. Jeg kender godt den fornemmelse af, at man aldrig bliver færdig, det bliver bare ved og ved.
    Men resultatet bliver godt. Det bliver en dejlig trøje.

    SvarSlet
  2. Den kommer til å bli kjempefin =) Stå på!
    klem Siv

    SvarSlet
  3. hej
    de er også på små pinde men er sikker på du bliver færdig en dag... men ind til da, må vi sende dig en magisktanke og måske de er blevet færdig over natten hvem ved.

    SvarSlet
  4. Hepp - hepp! :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Camilla; jeg hepper heeeelt vildt!!!

    Den lækre Livstykketrøje er jo på min to-do-liste og vel at mærke ikke i børnestørrelse, men i str L..... Hvis det tager lang tid at strikke børneærmer, så tør jeg ikke tænke på hvor længe jeg er om at lave voksenærmer.....suk!!!

    Men trøjen er SÅ lækker - og jeg kan godt forstå din datter tripper og glæder sig til de sidste 6-7 cm er strikket og du glæder dig jo nok mindst lige så meget :-) Hep, hep, du er snart færdig!!!

    SvarSlet
  6. Geilsk strik er så lækker :)
    HEP!

    SvarSlet
  7. Trip trip hihi. Skoent naar ungerne er utaalmodige for at faa hjemmestrik.
    Det der to paa to rundpinde.... Jeg synes det tager hundrede aar. Proever at strikke et par sokker paa den maade, og det har forloevigt taget to maaneder. Oevelse giver mester, men alligevel.

    SvarSlet
  8. Nu har jeg lige anmeldt hæklenålen, vi før har skrevet om. Den er god :)

    SvarSlet