mandag den 24. oktober 2011

Ét år som blogger!

I dag har jeg jubilæum! I dag er det et år siden jeg lavede mit første indlæg her på bloggen, og det er blevet til en del siden.

Jeg vil gerne sige tusind tusind tak til alle jer faste læsere, som trofast kigger ind og skriver kommentarer til alle mine strikkeprojekter. Jeg er SÅ glad for at jeg har opdaget blogverdenen, jeg er herinde så tit jeg kan, og elsker at se hvad I laver, og dele de ting jeg laver. Jeg elsker den positive og opmuntrende tone der er herinde, og så er der jo ikke noget dejlige end at dele sin passion med andre passionerede strikkere.

En særlig tak til min veninde Lykke, som for et år siden sad sammen med mig og viste mig bloglandet, samme aften lavede jeg min blog. Nu er jeg hooked, og jeg flytter aldrig ud af bloglandet igen!

Tæppet fra mit første indlæg

17 kommentarer:

  1. Tillykke med det første år.
    Kan godt forstå at du er glad for blogland, det er jeg også. Troede ikke at det kunne "gå sådan i blodet":))
    Fedt hæklet tæppe

    stine;)

    SvarSlet
  2. Tillykke med jubilæet. Jeg deler din begejstring, selv om jeg kun har ca. ½ års erfaring. Men det er udenfor enhver tvivl sjovt og berigende at dele sin passion med andre. Jeg glæder mig til at se dine kommende projekter.

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen hehe

    jeg elsker at du er herinde så godt du kom ;)

    SvarSlet
  4. Hip hip hurra - godt initiativ. Og enig - blogland er fantastisk.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke :D
    Vi to har fulgtes nogenlunde ad og jeg er glad for at have fået lov til at følge dig.. Glæder mig til mange flere indlæg og mange flere kommentarer ;)

    SvarSlet
  6. hej Camilla
    Tillykke med jubilæet :o)
    fantastisk flot tæppe du har lavet !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Selv tak søde - jeg synes det er mega dejligt, super fantastisk og helt vidunderligt at du er med både her og i det virkelige liv!

    SvarSlet
  8. hej Camilla

    stort tillykke med 1. års dagen.. og sikket et flot tæppe fra dit føste indlæg. det har da været noget af et procekt, hvordanår det endlig med det nye tæppe du har gang i.?

    SvarSlet
  9. Tillykke med dagen Camilla, du er med dine søde kommentar her og der i høj grad medvirkende til at det at blogge er en fornøjelse.
    Jeg er glad for at Lykke fik dig overtalt for et år siden

    kh Jane

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med dagen, Camilla. Jeg er også meget glad for dine søde kommentarer på min blog. Egentlig er jeg også overrasket over, hvor meget blogland går i blodet - det er så skønt!

    SvarSlet
  11. Tillykke med dagen :-)
    Det er en fornøjelse at få lov til at følge med i dine kreationer og få kommentar tilbage.
    Blogland er en dejlig forum som jeg sætter stor pris på at være en del af.
    Jeg er også glad for at Lykke fik dig overtalt for et år siden.
    God aften
    Majbritt

    SvarSlet
  12. Hip Hip for bloggen og det 1. år ;)
    Ja, det giver mange gode timer at blogge.

    yt

    SvarSlet
  13. Tillykke med dagen :o)!
    Og sikke et fedt tæppe!!

    SvarSlet
  14. Hjerteligt tillykke med fødselsdagen.Ja man kan nemt blive "blog-a-holic" hihi. Tusinde tak til dig for en fantastisk inspirerende blog som det altid er en glæde at stikke indenom.

    SvarSlet
  15. Bedre sent end aldrig, så her et forsinket, men til gengæld kæmpegigantisk hjerteligt tillykke med årsdagen!

    Du ved jeg elsker dine indlæg og kommentarer - og jeg glæder mig SÅ meget til fortsat at følge med her.

    Tak til Lykke for overtalelsen :-) og tak til dig for at dele dine fantastiske billeder og uundværlige indlæg!

    SvarSlet
  16. Kære alle
    TUSIND TUSIND tak for jeres lykønskninger og søde ord, jeg er meget rørt over jeres søde tilkendegivelser!!
    Bliver atter bekræftet i hvor vidunderlig blogland og dets indbyggere er!!

    SvarSlet