søndag den 11. september 2011

Hvad må vi mht kopiering af opskrifter?

Kære indbyggere i blogland

Jeg støder hele tiden på dette problem: "Må jeg få en kopi af den opskrift". Til det siger jeg altid "NEJ". Men hvad er reglerne? Jeg må nemlig gerne låne eks. Annette Danielsens bog på biblioteket og kopiere 5% (eller10?) af den. Jeg låner også strikkebøger ud til mine veninder. Men må jeg tage en kopi af en opskrift fra en af mine bøger og give væk?? Men de må gerne kopiere fra bibloteket?

Er der nogle af jer herude der kender de helt præcise regler?


2 kommentarer:

  1. Ja, det vil jeg da også gerne vide...

    SvarSlet
  2. Spændende diskussion, jeg har desværre ikke noget svar. Tænker at det kunne være et godt emne at tage op på siden kreativista.dk. måske du vil overveje at blive medlem, ellers vil jeg gerne tage den op derinde:)

    Og nu vil jeg lure lidt rundt på din fine blog:)

    Mvh. Camilla
    Kreamilla.blogspot.com

    SvarSlet