lørdag den 17. september 2011

Gul filt til min Mac

I går kom der en meget stor gul taske af pindene. Jeg er lidt ked af at jeg ikke fik mål de færdige mål, for den var virkelig stor! Så smed jeg den i vaskemaskinen på 60 grader med tre tennisbolde, og ud kom en lille hård gul klump. Den var for lille!! Lige et par cm for kort. Jeg hev og sled og trak, og til sidst passede den!

Den er ikke færdig, jeg have en lynlås i og evt nålefilte et motiv på forsiden, det viser jeg frem når jeg når så langt :-)



I går aftens inden vask så den sådan her ud:

125 masker, 72 pinde. Strikket rundt. Jeg hæklede bunden sammen inden vask.

Faktaboks:
Opskrift: Min egen, inspireret af Unikarina (Tak for det!)
Garn: Drops Eskimo
Pinde: 7

13 kommentarer:

  1. hej
    hvor en kanon ide og lige til en rigtig strikker en taske til at putte for en compurter... gide man kunne lave sådanne en man selv kunne blive putte når man er træt.

    SvarSlet
  2. Rigtig fin til en Mac! Vil overveje at strikke og valke en :-)

    SvarSlet
  3. Den bli´r da for sej i den solgule farve :-)

    SvarSlet
  4. Smukt :-) Glæder mig til at se den med nålefiltet rock n' roll!

    SvarSlet
  5. Den er da bare sej, men jeg fatter altså ikke, hvordan du kan regne ud, hvor stor den skal strikkes for at ende så perfekt!?
    Jeg har en masse Eskimo-garn. Måske skulle jeg prøve....125 m, 72 pinde (hvor pokker er den sætning blevet af i dit indlæg?)........hvor mange tommer er din puter på?

    SvarSlet
  6. Den er blevet super cool - og dejlig udgave du har lavet dig.
    Ann - du kan nemt regne ud hvor mange masker og rækker du skal lave for at opnå det rigtige resultat. Men det kræver at du laver en prøve - og valker den. Se her...http://unikarina.dk/tips-tricks/strik/valkning/

    SvarSlet
  7. Orh, I er sgu'tte så dumme, hva'!
    Tak for svar både fra dig unikarina og fra dig Camilla på min blog.
    Logik, sagde manden, og så lo han og gik......

    SvarSlet
  8. Den er da lige til at blive glad af en rigtig skøn farve og betydelig kønnere at se på end en computer....glæder mig til at se hvad du laver af nålfilt på den.

    Din Camomille nummer fire er vidunderlig....imponerende at du kan blive ved at holde gejsten ;.)
    kh Jane

    SvarSlet
  9. Super lækkert foderal. Spændende at se det med nålefilt :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den sej!
    En farve der er lige til at blive glad af, at se på :-)

    SvarSlet
  11. Godt du fik trukket den ud i rette mål, så din Mac har en skøn "sovepose".

    Spændende hvad du nålefilter på den.... Det glæder jeg mig til at se!

    SvarSlet







  12. نقل الاثاث بجدة يكسب لك مجموعة من المخاوف المتزايدة ونحن نفهم ذلك من خلال شركة نقل اثاث بجدة التي سوف تساعدك علي الانتقال الي مكانك الجديد للانتقال إلى مع ك ممتلكاتك القيمة بدون حدوث شئ لها فخدمات شركة نقل عفش بجدة لدينا تعمل بالجدول الزمني لمتابعة اعمالها بحرص وجدية ومنع الأفكار والقلق لأمتعتهم الخاصة بالعملاء فعليك التعامل معنا في شركة نقل اثاث بمكة التي لا داعي للقلق حول أي شيء. وعليك التوقف بالنظر حول حزم جيدة تقدمها لك شركة نقل عفش بمكة للحصول على خدمة شاملة.
    شركة تخزين اثاث بالرياض
    شركة تخزين عفش بالرياض
    شركة نقل اثاث بالدمام
    شركة نقل عفش بالدمام
    مستودعات تخزين الاثاث بالرياض
    شركة تخزين الاثاث

    SvarSlet